Gå til innhold
Arkivverket

Charles J. Andreen, fødd (Stockholm?), Sverige 1864, utvandra 1885/1886? - kven var han?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Johanna Johannesdotter Walaker - alias Jennie Johnson, fødd i Hafslo i Sogn 6.3.1867, utvndra i 1884 og gifte seg i St. Paul, MN 15.8.1888 med:

Charles J. ANDREEN, fødd i Sverige, kan henda i Stockholm(?), 28.11.1864. Han skal ha utvandra i 1886 (jmf. 1920) eller 1885 (jmf. 1930) og var byggmeister i St. Paul, MN!

Dødsattesten hans frå 27.2.1938 påstår han var fødd i Stockholm, Sverige! Foreldri var ukjende!

Folketeljingane frå 1900 og 1910 påstår han var fødd i Illinois! Men teljingi frå 1905 har Sverige, og det har ogso 1920 og 1930 samt dødsattesten!

Det finst fleire svenske huslydar i Amerika med ættenamnet Andreen, men kva opphavet til dette namnet kan ha vore, veit eg ikkje. Eg veit ikkje om namnet finst i Sverige...

Om nokon greier å identifisera denne svensken og opphavet hans, vil eg sjå på det som ei fantastisk yting, og takksemdi mi vil vera enorm!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

I Sveriges befolkning 1880 er det 16 stk med navn Andreen, men ingen f.1864.

Andren er det flere som heter,men heller ikke her noen kandidater som peker seg ut.

Hvis vi tenker at han kan ha hett Andersson,finner jeg en mulig kandidat i Emibas,men det er langt fra sikkert at det er han:

Post 1092802

Andersson, Karl Johan Magnus

Arbetskarl (ogift man)

f. 28/11 1864 i Adolf Fredrik, Stockholms stad (Uppland)

Utvandrad 30/10 1886

från Åsögatan 58, Katarina, Stockholms stad (Uppland)

till Amerika

Källa: Rotemansarkivet, häfte 12425, s. 10

Onormerade namnformer:

Födelseförsamling: Stockholm, Adolf Fredrik

Hilsen Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kari for eit utruleg spennande innlegg! Eg veit ikkje kva eg skal tru... Det er jo nesten for godt til å vera sant!

Kan du finna namni til foreldri til denne Carl Johan Magnus Andersson - med fulle namn, yrke, bustad og opphav?

Og hadde han søsken som utvandra?

Eg ventar svært so spent på¨kva meir som vil dukka opp her...

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei . Jeg har nok ikke så mye mer å komme med her. Det første som slår meg er at Charles j. andreen, ikke er hans opprinnelige svenske navn, men "amerikanisert".

Dermed virker det som at Kari absolutt har funnet en god kandidat. Har nå sjekket litt i rotemannsarkiveti Stockholm, og det er den som Kari har funnet som melder seg som kandidat, og den eneste om f.datoen du har er korrekt.

Det er vel også vanskelig med den info du har å bli helt sikker? Har ikke fars navn fremkommet noe sted ? Da ville man jo brått vært mye sikrere her.

Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Her er familien i 1880:

Anderson, Magnus 1833 Far

(Saknar efternamn), Gustafva 1836 Mor

(Barn), Karl Johan Magnus 1864 Barn

(Barn), Alma Kristina 1863 Barn

(Barn), Matilda Serafia 1867 Barn

(Barn), Maria Elisabet 1874 Barn

(Barn), Olga Teresia 1876 Barn

Faren:

Post 1880-1-12-2775

Anderson, Magnus

Muraregesäll

f. 1833 i Västra Tunhem (Älvsborgs län, Västergötland)

Gift man, far i familjen

Qv. Beckbrännaren N:o 17

Katarina rote 12 (Stockholms stad, Uppland)

Kyrkobokföringsort: Katarina

Registrerad födelseort: Tunhem Älvsborgs län

og moren:

Post 1880-1-12-2776

Gustafva

f. 1836 i Hällstad (Älvsborgs län, Västergötland)

h.

Gift kvinna, mor i familjen

Qv. Beckbrännaren N:o 17

Katarina rote 12 (Stockholms stad, Uppland)

Kyrkobokföringsort: Katarina

Registrerad födelseort: Hällstad Älvsborgs län

I Rotemansarkivet står mor med etternavn Høgberg Andersson, f. 26/1 1836

Magnus Andersson er født 30/8 1833.

Dessverre er det dårlig med husforhør/forsamlingsbøker i Stockholm denne perioden,men ser hva jeg finner.

I folketelling 1890 er mor enke og bor med to døtre. Skal se om jeg finner hvor de andre er bosatt:

Andersson, Gustafva 1836 Mor

(Barn), Maria Elisabet 1874 Barn

(Barn), Olga Teresia 1876 Barn

Hilsen Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anne Lene og Kari for nye spennande innlegg!

Jo meir eg studerer på desse opplysningane om Karl Johan Magnus Andersson frå Stockholm, jo meir får eg tru på at det må vera "vår" mann. Frå før har me:

* Rett fødestad

* Rett fødselsdato

* Rett namn (bortsett frå Anderson - Andreen)

* Rett utvandringstidspunkt

Og no fekk me eitt argument til:

* Faren var murarbeidar - Charles var jo byggmeister i Amerika!

Dersom eitt eller fleire av søskeni kan finnast utvandra, kan me kanskje få fleire argument her?

Elles kunne eg godt tenkt meg å få sjå oppslag med fødslene til Magnus Andersson (30.8.1833) og Gustafva Högberg (26.1.1836) om det var mogeleg?

Eg takkar igjen for kjempeflotte opplysningar! Som sagt, sikker er eg ikkje, men det er so mange variable som høver, at det er ikkje mykje om å gjera...

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider