Gå til innhold
Arkivverket

Vigde i London, korleis kan eg få tak i originalen?


Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Rasmine Mortensen frå Århus, Danmark og Hans Odde frå ?? Norge vart vigde i juli, august eller september 1897. Registration district St. George Hanover Square i London. England and Wales Free BMD.

 

Volume 1a side 1135.

 

Er det nokon som kan hjelpa meg med å finna kvar originalen finnes, skulle gjerne visst kvar denne Hans var frå, vonar farsnamnet står på vigselsattesten.

 

Han døydde forresten i London allereide 09.11.1903.

 

Alle opplysningane er funne på Ancestry.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, har funne mange opplysningar om familien etter enka og barna kom til Norge, men skulle gjerne visst kvar Hans senior var frå.

 

Den Hans du har her er sonen :-)

 

Altså: alle opplysningar om familien som flytta frå London til Norge (Rasmina og Hans - eller egentleg Johannes - og Agnes Marie) er kjende, men ikkje kvar far til barna var frå.

 

Ja, Carsten :-)

Dette klarte du på rekordtid!!

 

Det er vel liten tvil om at Hans (som iflg. ei av kjeldene på Ancestry skulle vera f. 1868, eller kanskje det stod 1867) er den du har funne!!!

 

Tusen takk!! då finn eg ut av det :-))

 

Ja, har funne mange opplysningar om familien etter enka og barna kom til Norge, men skulle gjerne visst kvar Hans senior var frå.

 

Den Hans du har her er sonen :-)

 

Altså: alle opplysningar om familien som flytta frå London til Norge (Rasmina og Hans - eller egentleg Johannes - og Agnes Marie) er kjende, men ikkje kvar far til barna var frå.

----------------

 

Ja, Carsten :-)

Dette klarte du på rekordtid!!

 

Det er vel liten tvil om at Hans (som iflg. ei av kjeldene på Ancestry skulle vera f. 1868, eller kanskje det stod 1867) er den du har funne!!!

 

Tusen takk!! då finn eg ut av det :-))

 

Det eg har skrive under streken over her, var eigentleg eit nytt innlegg, men det vart ikkje det....

 

UFF!! kor eg rotar her!!

 

Eg har ikkje hatt mange debattar etter dette nye forumet kom, det visar seg!!!!

 

Eg beklagar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Odde var født i Norge ca. 1868 og var en "photo engraver" Det er fra 1901 FT England.

Ref RG no. 13

Piece 554

Folio 54

Page 15

De bodde 16 Crofton Park Road Lewisham. Johannes var født Camberwell, London og Agnes i Lewisham. Du må kjøpe vielseattest hvis du har lyst å finne ut mer om vielse.

 

mvh Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til deg også :-))

 

Eg sluttar denne debatten, det er heilt klart at den Hans Odde som Carsten fann, er rett, så eg takkar enno ein gong for god hjelp (må berre leggja til at eg søkte i FT1875, men brukte gardsnamn byrjar på Odd, ikkje etternamn, difor fann eg ikkje ut av det sjølv....)

 

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.