Gå til innhold
Arkivverket

Andreas Løberg (1779-18??), bokhaldar og forvaltar på Kongsberg - kven var han?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Dette temaet er ei vidareføring av tema #76934 i det gamle Brukarforum (http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=76934&sok=L%F8berg+%D8yane&nr=1&antinnlegg=11&startnr=&antall=&spraak=n#anker)

Sorenskrivar Michael Conrad Sophus Emil Aubert (1811-1872), som hadde siste bustaden sin i Nordre Jarlsberg (Sande i Vestfold), var gift tre gonger, mellom anna med desse søstrene:

* Caroline Johanna Marie Andreasdotter Løberg, fødd i Bergen 11.11.1812

* Gjertrud Sophie Andreasdotter Løberg, fødd på Kongsberg 10.4.1821

Dei var døtrer av ein bokhaldar og forvaltar Andreas Løberg som i 1801 var skrivarkar på Kongsberg, 22 år gamal, og kona Anna Olsdotter Berg, vigde på Kongsberg 20.2.1803 (http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8574&idx_id=8574&uid=ny&idx_side=-370).

Er det nokon med lokal kunnskap frå Kongsberg som kan hjelpa meg identifisera denne Andreas Løberg og kona hans? Kvar var dei fødde? Mange element kom fram under drøftingi i fjor, men ikkje noko som gav oss noko endeleg svar på dette...

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på om denne Halvor Halvorsen Løberg kan være en bror av Andreas Løberg?

http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=4&filnamn=f18010604&gardpostnr=1071&personpostnr=5494&merk=5494#ovre

Finner Halvor Halvorsen Løberg i avskjedigelsesprotokoll fro Kongsberg Sølvverk 1805. Han er da gift bergarbeider som

forsøger 2 barn.

Skifter fra Kongberg kan muligens gi svar på aner til Løbergkarene ?

Skal si fra om jeg finner noe av interesse :-)

Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Eg vil i kveld gjerne få henta fram att dette gamle emnet, samstundes som eg sender ein forseinka, men like hjarteleg takk til Gunn for spennande svar frå 2011.

Eg trur godt at Halvor Halvorson Løberg frå Kongsberg 1801 KAN vera ein bror av Andreas Løberg, men er det mogeleg å prova dette?

Kanskje har du Gunn, eller andre, finne ut noko meir sidan den gongen?

Eg vil tru det er mange som har interesse av å finna opphavet til denne bokhaldaren/forvaltaren på Kongsberg, og eg takkar so mykje for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider