Gå til innhold
Arkivverket

Vigde i Askøy 1928-46

Jon Sværen
 Del

Recommended Posts

Tusen takk til duoen BERGESEN og STENSEN for arbeidet m/ å skriva av Vigde i Askøy 1928-46 !

Grunnlaget for mitt spyrsmål er:

Kva skjer på s. 147 til s. 149 ??

Side 146, post 775, avsluttar med ein vigsel 28.12.1945.

På side 147 byrjar ein med 13.12.1943, deretter mars 43 fram til 11.9.1943.

Og side 148 er det også vigsel i 1943.

Side 149 byrjar med 4.11.44 og avsluttar m/ 16.12.44.

Fyrst på s. 150 kjem ein vigsel 24.11.45.

Kvifor kjem post 776 - post 809, som dekker desse 3 sidene, så unaturlige ?

Er presten ein Nazi-Prest, som skjønar at krigen tek ein vending (anna-), og difor førar opp desse vigsla som han veit at han har utelete ?? Eller .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storparten av det norske presteskapet la ned sine statlige oppgaver sommeren 1942. Til disse oppgavene lå føring av kirkebok. Til erstatning ble det opprettet folkeregistre. Etter krigen ble så kirkebøkene og klokkerbøkene ajourført, oftest bygd på folkeregistrene 1943-1945.

Under krigen er det i Askøy bare registrert borgerlige vielser etter 18. april 1942. Det er under ajourføringen sommeren 1945 rekkefølgen i innføringen er blitt så unaturlig. I klokkerbok for Askøy er plassen utnyttet rimelig godt, og nederst på oppslag 140 står det "Fortsatt etter folkeregisteret folio 147", tilsvarende på oppslag 142 etter borgerlig vigsel 22 i 1944: "Se fortsættelse etter folkeregisteret side 149.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Takk for svaret, Yngve !

Seier meg lei for at eg ikkje oppdaga at du hadde svart.

Ikkje for å skulda på nokon, men alle innlegga mine i DA, vært registrert hos meg i "Søppelpost", ein stad eg ikkje alltid klikkar på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider