Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet August 10, 2011 Del Skrevet August 10, 2011 Det har vært en viss etterspørsel etter å få skanna genealogiske samlinger. To av de viktigste, Lassen (RA) og Delgobe (SAO), er nå skanna. Publiseringa har kommet igang her, og det vil bli påfyll utover høsten, etter hvert som vi finner ledig tid til indeksering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarl V. Erichsen Skrevet August 10, 2011 Del Skrevet August 10, 2011 Supert - Takk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore S. Falch Skrevet August 10, 2011 Del Skrevet August 10, 2011 Som en av dem som har stått for "en viss etterspørsel" (- se bl.a. her) sier jeg også tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein O. Tislevoll Skrevet August 10, 2011 Del Skrevet August 10, 2011 Tusen takk, har hørt om disse samlingene, men aldri hatt anledning til å se noe av det, skal bli bra å få sett det som har interesse, litt etter hvert. V.h. Svein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn H Bakken Skrevet August 10, 2011 Del Skrevet August 10, 2011 til Kristian - dette var interessant - har benyttet meg av Lassen på statsarkivet Kongsberg og funnet en del om min slekt tilbake. Kan nå sitte hjemme og lete mere. Mange takk mvh finn h bakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Salicath Skrevet August 13, 2011 Del Skrevet August 13, 2011 Tusen, tusen takk. Hadde jeg visst om det jeg nå finner hos Delgobe, så hadde jeg spart meg for måneders arbeid. Fantastisk stoff om alle mine nærmeste familier. Jeg gleder meg til å gå igjennom alt sammen. Helt utrolig at Delgobe klarte å samle så mye i en tid da intet var digitalisert. Jeg gleder meg også til å lete i Lassens arbeider når mere av dette blir digitalisert. mvh Leif Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NNN Skrevet August 13, 2011 Del Skrevet August 13, 2011 Jeg kommer ikke inn - får "Bad gateway" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Arnolf Bjørndal Skrevet August 13, 2011 Del Skrevet August 13, 2011 Jeg kommer ikke inn - får "Bad gateway" Praktisk talt alt av databaser ligger nede i dag og i morgen pga. varslet strømbrudd i Bergen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Salicath Skrevet August 13, 2011 Del Skrevet August 13, 2011 Praktisk talt alt av databaser ligger nede i dag og i morgen pga. varslet strømbrudd i Bergen. Jeg kommer inn nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet August 17, 2011 Forfatter Del Skrevet August 17, 2011 Det har vært en viss etterspørsel etter å få skanna genealogiske samlinger. To av de viktigste, Lassen (RA) og Delgobe (SAO), er nå skanna. Publiseringa har kommet igang her, og det vil bli påfyll utover høsten, etter hvert som vi finner ledig tid til indeksering. Delgobe nærmer seg nå komplettering. Eske/bind 12-30 og 35-37 er nettopp lagt ut. Lassen er nettopp supplert med bind 75-77. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet August 24, 2011 Forfatter Del Skrevet August 24, 2011 Delgobe nærmer seg nå komplettering. Eske/bind 12-30 og 35-37 er nettopp lagt ut. Lassen er nettopp supplert med bind 75-77. Delgobe er nå komplett, mens Lassen er supplert med bind 14-19 og 26-30. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken V. Nordberg Skrevet August 24, 2011 Del Skrevet August 24, 2011 Jeg satte faktisk i dag og "rotet" litt gjennom materialet i Delgobe. Tusen takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts