Truls Songstad Skrevet August 15, 2011 Del Skrevet August 15, 2011 Hva er det som står under navnene på disse to. Er det forlovere? Og hva er det som skjer 10. mars og hva skjer 26. april? Min lenke Hvordan kan jeg finne Rønnoug sine foreldre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Hunskaar (privat) Skrevet August 15, 2011 Del Skrevet August 15, 2011 Hva er det som står under navnene på disse to. Er det forlovere? Og hva er det som skjer 10. mars og hva skjer 26. april? Min lenke Hvordan kan jeg finne Rønnoug sine foreldre? Brudgommen heter Peder, ikke Ole. Den første datoen er trolovelsesdatoen, den andre vielsesdatoen. Rønnaugs foreldre kan det være mange strategier for å finne. Du har et gårdsnavn, Hanslien, å gå etter. Et anslag på fødselsåret hennes kan du kanskje finne i folketellinga 1801. Ved å se på dåpene til barna hennes, finner du kanskje søsken eller andre slektninger som faddere. Et skifte etter en av foreldrene kan også være nyttig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet August 15, 2011 Del Skrevet August 15, 2011 Og hva er det som skjer 10. mars.. Trolovelsen skjedde 16. mars, ikke den 10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå