Gå til innhold
Arkivverket

Indeksering av kyrkjebøkene for Tinn

Anfinn Bernaas
 Del

Recommended Posts

Ministerialbok I 4 1815–43 Atrå sokn held fram i ministerialbok for Mæl sokn (gjeld fødde og konfirmerte).

Det bør derfor skiljast ut ei eiga bok i den digitaliserte kyrkjeboka som dekkjer dette framhaldet særskilt. Slik er det elles gjort for klokkarboka som har fått dette teksttillegget:

“Atrå: 1837–50, Klokkarbok: Dette er utskilte lister fra original kirkebok som forøvrig dekker Mæl sokn.”

Ministerialbok I 5 1844–56 er kjønnsdelt på døypte og gravlagde, noko som ikkje visar att i indekseringa.

Minsterialbok I 6 1857–78 har nemninga ”Inn- og utflytte kvinner” i den digitaliserte versjonen. ”Kvinner” er feilaktig, og elles ikkje relevant i denne samanhengen.

Ministerialbok II 1 1815–43 Mæl sokn inneheld framhaldet av minsterialbok I 4 1815–43 for hovudsoknet Atrå.

Dette framhaldet bør skiljast ut slik det er gjort for klokkarboka, som elles har fått teksttillegget ”Mæl 1815–50, Klokkarbok: Den originale kirkeboken inneholder også lister over fødte og konfirmerte i Atrå sokn. Disse er skilt ut i den digitaliserte versjonen og danner egen bok.”

Dette spørsmålet blei lagt inn i det gamle forumet på Digitalarkivet i oktober/november 2007, men eg finn det ikkje att der. Eg fekk eit svar som gjekk ut på at dette skulle bli retta opp ved neste høve. No har det snart gått fire år og stoda er framleis den same. I von om snarleg reaksjon denne gongen legg eg derfor spørsmålet inn på ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ministerialbok I 5 1844–56 er kjønnsdelt på døypte og gravlagde, noko som ikkje visar att i indekseringa.

Minsterialbok I 6 1857–78 har nemninga ”Inn- og utflytte kvinner” i den digitaliserte versjonen. ”Kvinner” er feilaktig, og elles ikkje relevant i denne samanhengen.

Takk for ny melding. De siterte punktene er nå rettet i vår interne database, og endringene kommer på webserveren i neste uke.

De andre punktene kommer jeg tilbake til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ministerialbok I 4 1815–43 Atrå sokn held fram i ministerialbok for Mæl sokn (gjeld fødde og konfirmerte).

Det bør derfor skiljast ut ei eiga bok i den digitaliserte kyrkjeboka som dekkjer dette framhaldet særskilt. Slik er det elles gjort for klokkarboka som har fått dette teksttillegget:

“Atrå: 1837–50, Klokkarbok: Dette er utskilte lister fra original kirkebok som forøvrig dekker Mæl sokn.”

Ministerialbok II 1 1815–43 Mæl sokn inneheld framhaldet av minsterialbok I 4 1815–43 for hovudsoknet Atrå.

Dette framhaldet bør skiljast ut slik det er gjort for klokkarboka, som elles har fått teksttillegget ”Mæl 1815–50, Klokkarbok: Den originale kirkeboken inneholder også lister over fødte og konfirmerte i Atrå sokn. Disse er skilt ut i den digitaliserte versjonen og danner egen bok.”

Vi har tidligere skilt ut deler av protokoller som egne kilder, men vi vurderer å lage en annen løsning i forbindelse med nytt Digitalarkiv. Derfor vegrer jeg meg p.t. for å skille ut bildesekvensene. Jeg nøyer meg derfor nå med å legge inn følgende merknader:

I Atrå I 4: Døpte 1839-1843 finnes i ministerialbok nr. II 1 for Mæl sokn, s. 50ff. Konfirmerte 1840-1843 finnes samme sted s. 260ff.

I Mæl II 1: Inneholder også døpte i Atrå sokn 1839-1843 (s. 50ff) og konfirmerte i Atrå sokn 1840-1843 (s. 260ff).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Dette var resolutt handling som ryddar iallfall nokre uklare tilhøve av vegen. Når det gjeld utskiljing av delar av protokoll er det likegyldig for meg om det blir gjort på "gamal" eller "ny" måte, og at den siste må utstå til nytt Digitalarkiv er oppe og går. Når no det måtte skje.

Eg vonar berre at det skjer før eg kjem til transkriberinga av ministerialbok I 4 1815–43 Atrå sokn og ministerialbok II 1 1815–43 Mæl sokn. Førebels er eg oppteken med andre protokollar, og det er "godt" med tid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.