Gå til innhold
Arkivverket

Folketellingen 1910

Henning Andersen
 Del

Recommended Posts

Da 1910-tellingen ble lagt ut på nettet i desember 2010 jobbet jeg meg systematisk igjennom alle personene jeg hadde i databasen min som kunne tenkes leve i 1910. Jeg fant veldig mye. Nå, idag, ble jeg veldig skuffet - ja, nær sagt ganske så sint når jeg nå ser at adressene jeg den gang la inn peker til helt andre personer i 1910-tellinga. Kan man forvente en forklaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da 1910-tellingen ble lagt ut på nettet i desember 2010 jobbet jeg meg systematisk igjennom alle personene jeg hadde i databasen min som kunne tenkes leve i 1910. Jeg fant veldig mye. Nå, idag, ble jeg veldig skuffet - ja, nær sagt ganske så sint når jeg nå ser at adressene jeg den gang la inn peker til helt andre personer i 1910-tellinga. Kan man forvente en forklaring?

Ved lanseringa av tellinga ble det gjort oppmerksom på at lenkene ikke ville være permanente den første tida. Det er selvsagt beklagelig dersom vi ikke har nådd alle med dette. I forbindelse med at versjon 2 av tellinga ble lagt ut 29. mars ble alle lenker/IDer frosset, slik at de kan betraktes som permanente i fortsettelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.