Torø Anita Ringebo-Roen Skrevet August 18, 2011 Del Skrevet August 18, 2011 hvordan skal jeg finne Evald som døde i nord..vil gjerne vite om han hadde kone og barn der.. han ble født 1889 i Bærum..og skulle visstnok dø 10/10 1930..men jeg er åpen for at han levde lengre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solbjørg Ellingsen Fossheim Skrevet September 2, 2011 Del Skrevet September 2, 2011 Hei Her kan jeg dessverre ikke hjelpe deg om jeg ikke får mer informasjon. Men 1930-åra er jo ikke så veldig langt unna. Ettersom du har nøyaktig fødselsdato, vet du kanskje også hvem som er foreldrene hans. Bodde de fast på ett sted, så vil antakelig kommunen ha oversikt over hvor og når de ble gravlagt. Og har du dødsfallsåret kan du kanskje få kopi av dødsfallsmeldingen med oppgitte arvinger og hvor disse var bosatt. Hadde Evald noen søsken som har etterkommere i dag, så kan det være informasjon å hente der. Kanskje er det noen som vet hvilket område i Nord-Norge han flyttet til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå