Kr. Tangen Skrevet September 4, 2011 Del Skrevet September 4, 2011 Født 19. oktober 1933, død 23. januar 1960. Hans siste hvilested er Kolbotn, Oppegård (DIS gravminner ID 3064511). Jeg håper at noen har opplysninger om hans fødested, herkomst, eventuelle søsken, øvrig slekt og annet. På forhånd tusen takk. Med ønske om en fortsatt god helg, og med hilsen fra Kristine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette R Francke Skrevet September 4, 2011 Del Skrevet September 4, 2011 Hei Prøv å google navnet hans , eller Svane Kjellberg. Tror ikke dette navnet er vanlig og du finner kanskje etterkommer av han. Fant dette på www.ancestry.com Name: Jan Svane Kjellberg Birth Date: 19 Oct 1933 Age: 23 Port of Departure: Canary Islands, Spain Arrival Date: 9 Apr 1957 Port of Arrival: London, England Ship Name: Bruno Search Ship Database: Search the 'Bruno' in the 'Passenger Ships and Images' database Shipping Line: Fred Olsen & Company Har lest orginalen og adressen i UK er : Norwegian consulate Mette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr. Tangen Skrevet September 4, 2011 Forfatter Del Skrevet September 4, 2011 TAKK, Mette! Kjenner til tre av hans etterkommere, hvorav to dessverre er døde. Den gjenlevende vet lite om sin farsslekt. Derfor denne tråden. Håper at noen kjenner opphavet til J. S. Kjellberg. Igjen takk :) God hilsen, fra Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Randi Elisabeth Haugros Skrevet September 4, 2011 Del Skrevet September 4, 2011 Hva med denne familien i Kristiania 1910: http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1910&knr=0301&kenr=154&bnr=0082&lnr=03 Mvh Randi Haugros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette R Francke Skrevet September 4, 2011 Del Skrevet September 4, 2011 Hei På Geni.com er der en Svane Kjellberg. Far til Arne , Jan og Aase Helen Kjellberg. Svane var gift med Helene. Kan dette være den Jan Kjellberg du søker ? Mette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr. Tangen Skrevet September 7, 2011 Forfatter Del Skrevet September 7, 2011 Tusen takk for innspillet, Haugros! Hva var Helene sitt pikenavn, Mette? Jeg vet ingenting om Jan Svane Kjellberg, annet enn tre etterkommere av ham. Håper (også) å finne ut når og hvor han ble født. Igjen takk :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Skalstad Skrevet Januar 11, 2012 Del Skrevet Januar 11, 2012 Tusen takk for innspillet, Haugros! Hva var Helene sitt pikenavn, Mette? Jeg vet ingenting om Jan Svane Kjellberg, annet enn tre etterkommere av ham. Håper (også) å finne ut når og hvor han ble født. Igjen takk :) Hei. Ser at du leter etter familien ti Jan Svane Kjellberg. Han var min bror. Jeg er Aase Helen Kjellberg. Hvbis du ønsker flere opplysninger, kan du sende mail: aashele@online.no. Er spent på hvem du er. Mvh Aase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver Mosvold Skrevet Januar 12, 2012 Del Skrevet Januar 12, 2012 En lysning i 1958 (Nr. 26. 26/8-29/8) http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=3279&idx_id=3279&uid=ny&idx_side=-79 IM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Skalstad Skrevet Mars 14, 2013 Del Skrevet Mars 14, 2013 Jeg har de opplysningene du trenger. Jeg er gift med Aase Helen Kjellberg. Ring 22159576 Hilsen Erik Skalstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå