Aase R Sæther - Gloppen Skrevet September 5, 2011 Del Skrevet September 5, 2011 Same kva eg prøvar på her får eg berre opp fyrstesida. Er det ein feil eller er det eg som rotar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anette Skogseth Clausen Skrevet September 5, 2011 Del Skrevet September 5, 2011 Jeg har ingen problemer med å søke i den databasen. Kan du prøve en annen nettleser og se om det hjelper? Får du søke i andre databaser i Digitalarkivet? Hvis det er kun den du får feil på, kan du fortelle hva du søker etter så skal jeg forsøke det samme og se hva mitt resultat blir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aase R Sæther - Gloppen Skrevet September 5, 2011 Forfatter Del Skrevet September 5, 2011 Takk for tips - Firefox greidde jobben. Og eg får faktisk ikkje søkje i nokon base i IE no - eg arbeidde med mange ulike i går kveld, så det må vere noko som har oppstått etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts