Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Invitasjon til virtuell feiring med marsipankake og champagne - !

Recommended Posts

Eg vil med dette ynskje alle kjendde og ukjende velkomne til stor-feiring, her og no, byr på virtuell kake og champagne til alle som vil ha!

Bakgrunn? Oldefar min la etter seg ei dotter i Sogn for over 100 år sidan. Ho emigrerte til USA i 1881, og har vore umuleg å finne. Etterslekta etter halvsyskena hennar er funne, og ingen av dei har høyrt om henne. Eg har hatt liggande ute etterlysning etter henne på fleire stader på nettet - mellom anna på Hoium surname board, utlagt i september 2003, altså for 8 år sidan; og i dag, den 17. september 2011 kjem svar ! Ja, dette er oldemora mi.. !!

SKÅL, alle saman!

Herlig Aase! Gratulerer! Her har vi også feiret i dag med napoleonskake, og noen timer etterpå var vi på Marco Polo i Arendal. Det ble faktisk dobbelfeiring, for min mann og jeg feiret 40 års bryllupsdag samtidig, sammen med vår datter, som er født på min bursdag for 34 år siden. :)

Hilsen Marianne

Jeg slenger meg på feiringa di, kan selv feire idag. Har endelig funnet farfars halvbror i dag. I Slektsboka står det at han var flytta til Oslo, men han var flytta helt til California.Hipp. hipp hurra for oss som ikke gir opp. :D

Mvh.Mette

Gratulerer Aase!

Eg får heller være med på "skalkefesten" eg som oppdaga jubelbrusen så seint, men gleda over andre si glede er ikkje mindre for det! :D

Litt same kjensla hadde vel eg óg, vil eg tru, i fjor vinter då eg fant gravfestinginnførsla til bror åt tippoldefaren min som folk i slekta har leita etter "i ein mannsalder" og aldri funne. - Då følte eg at håret reiste seg på kroppen! :blink: :o

- Gratulerer med "nye" slektningar!

• 10 måneder senere...

I går kveld dumpa dette bildet ned i eposten min - ! Her er altså oldefar si ukjende dotter på eldre dagar, og familielikskapen er tydeleg. Godt å vere i mål etter så mykje leiting...

post-44-0-03945000-1345191796_thumb.jpg

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.