Gå til innhold
Arkivverket

Vigsler i Klinga (Nord-Trøndelag 1899 og 1925

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Kristian Marius Juliusson Barstad, fødd i Klinga 21.8.1876, gifte seg to gonger,

1) kort før 1900 med Elvine Kirstine Iversdotter Hjelde, fødd i Beitstaden 2.12.1872 (jmf. FT1900 - einaste son deira var fødd i desember 1900 - http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1900&knr=1746&kenr=001&bnr=0064&lnr=00) - eg finn IKKJE denne vigsli i Beitstaden.

2) kring 1925(?) med Anna Petrine Emilie Olsdotter f. Hillestad, fødd i Fosnes 23.8.1880 - før gift Foss - eg finn IKKJE denne vigsli i Fosnes.

Det finst skanna materiale for fødde og avlidne i Klinga, men ikkje vigde, so vidt eg kan sjå.

Er det mogeleg å få greie på:

* Dei nøyaktige datoane (og stadene) for båe vigslene?

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Eg vil gjerne i dag få henta fram att dette temaet, som framleis står ope og uløyst, med von om at kanskje ein eller annan har tips å komma med...

Hjarteleg takk for alle innspel!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen Johannes ble født 19. Desember 1900 i Klinga. Da er vel dåpen registrert i Namsos.

Det er vel da sansyunlig at Kristian og Elvine giftet seg i Namsos. Eneste muligheten for å finne ut det,

er vel å skrive til prestekontoret I Namsos og se om de kan finne ekteskapet for deg.

Ville vel tro at det andre ekteskapet også foregikk i Namsos. Kristian døde i Klinga i 1956.

Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.