Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Christopher Larsen (1763-) og Anne Eriksdatter på Toten

Recommended Posts

Heisann.

Christopher Larsen ble døpt 23/1/1763 som sønn av Lars Christophersen og Birthe Olsdatter bosatt på Vestad, på Toten, Lars og Birthe giftet seg 14/4/1762, han da Bosatt Vestad, hun på Brøte. Kan noen hjelpe meg med videre opplysninger? Christopher og Anne Eriksdatter giftet seg 27/12/1787. Hvor kom Anne Eriksdatter fra? I vielsen står han oppført som bosatt på Rudstad, hun på øvre Rudstad. om noen der ute kan hjelpe meg med Slektskretsen rundt disse to ville jeg være meget takknemlig :)

Heisann.

Christopher Larsen ble døpt 23/1/1763 som sønn av Lars Christophersen og Birthe Olsdatter bosatt på Vestad, på Toten, Lars og Birthe giftet seg 14/4/1762, han da Bosatt Vestad, hun på Brøte. Kan noen hjelpe meg med videre opplysninger? Christopher og Anne Eriksdatter giftet seg 27/12/1787. Hvor kom Anne Eriksdatter fra? I vielsen står han oppført som bosatt på Rudstad, hun på øvre Rudstad. om noen der ute kan hjelpe meg med Slektskretsen rundt disse to ville jeg være meget takknemlig :)

Hei...Denne skal jeg se mer på for dette er også mine aner...I Vestoppland slektshistorielag har vi medlemsmøte neste torsdag

og da er denne saken første prioriteten min....

Smil: Eva

• 2 uker senere...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.