Anne Karin Kringberg Skrevet Oktober 13, 2011 Del Skrevet Oktober 13, 2011 Hei! Noen som vet mer om denne karen og kan hjelpe meg: Albert Pedersen ble født den 27 jun 1882 på Kaaterudeie, Ottestad. Han ble døpt den 11 feb 1883 i Ottestad kirke. Han ble konfirmert den 25 apr 1897 i Ottestad kirke. Han bodde på Ottestad Nordre ved konfirmasjonen. I 1900 telling er han tjenestedreng på Ottestad Nordre. Han gjør gårdsarbeid av forskjellig art. Albert er ugift og er sagarbeider ved Elverums dampsag og høvleri i 1910. Giftet han seg?, bodde han på Elverum resten av livet?, når døde han? Hilsen Anne Karin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berit Knudsen Skrevet Oktober 13, 2011 Del Skrevet Oktober 13, 2011 Jeg vet ikke om du er klar over det, men kirkebøkene fra Elverum er skannet. Det gjelder også Stange. Vielser har ikke de samme strenge tidsreglene som resten av handlingene i kirken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Karin Kringberg Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Del Skrevet Oktober 14, 2011 Jeg vet ikke om du er klar over det, men kirkebøkene fra Elverum er skannet. Det gjelder også Stange. Vielser har ikke de samme strenge tidsreglene som resten av handlingene i kirken. Joda. Men jeg har lett og lett uten å finne tegn til han etter 1910. Kan selvfølgelig ha oversett noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå