Gå til innhold
Arkivverket

Julie Fredrikke Johansen /Hans Fredriksdtr

Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Topp bidragsytere i dette emnet

• Mariann Stokken

37

• Anne-Lise Hansen

11

• Ann-Mary Engum

1

• Anne J. Engmo

12

Tusen takk Anne :-)

Eg har heller ikkje funne henne som fadder ved dåpane til barna til Julie Fredrikke. Men det kan vel vera at det har vore dårleg med kontakten, sidan Julie vart plassert vekk tidleg...

Dessutan veit me fortsatt ikkje om det er Bolette som var mor til Julie, men eg har iallfall sendt infoen de/eg har funne vidare til arkivaren, så får me venta å sjå kva han har å sei :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det syns jeg er lurt av deg Mariann,det er så mye som er uklart her når vi ikke vet det eksakte navnet på moren til disse barna. Er det ei norsk Boletta eller svensk Britta ?? Andersdatter,Andreasdatter eller Nielsdatter ?? Har prøvd å lete i de forskjellige kirkebøkene men finner liksom ingenting. Håper du kommer med tilbakemelding når du får svar fra arkivet,spennende dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte til arkivaren idag, han kjem ikkje til å svara før om 2-3 veker, han har det så travelt.

Berre slik at de ikkje trur at eg har gløymt dykk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hyggelege arkivaren fornektar seg ikkje (sjølv om han sa 2-3 veker, så kom svaret etter ei veke :-), han har sendt ein heil avhandling, eg kopierar og legg inn, så får de sjå og vurdera kva _de_ trur (som de ser er ikkje (Hans) Fredrik - far til barna - død i 1853 slik me trudde):

"Jeg har som avtalt sjekket Haldens fattigmanntall (i Halden kommunes historiske arkiv) for å se etter opplysninger om Julie Frederikke Fredriksen, Carl Frederik Frederiksen og Bolette Andersdatter/Nielsdatter. Manntallene er til dels med navneregister.

Følgende er funnet:

1853 intet

1854 intet

1855

1. klasse nr. 112 enken Karen Bolette Nielsdatter med tre barn 1-6 år.

3. klasse nr. 107 Bolette Andersdatter.

2. klasse nr. 61 Carl Fred. Frederiksen 5 år, sønn av piken Bolette Andersdatter og stenhugger Fred. Johannessen, utsatt hos Arnesen på Munkebroen for 14 spd. Betalt til 5. okt. Refusjon av faren.

1856

2. klasse nr. 61 Carl Fred. Frederiksen. I registeret, ikke innført i protokollen.

2. klasse nr. 20 Julie Frederikke Frederiksen 3 år, datter av piken Bolette Andersdatter og arbeider Frederik Johannesen, utsatt til Johs. Hendriksen arbeider for årlig 16 spd.

1857

2. klasse nr. 20 Julie Frederikke Frederiksen 4 år, datter av piken Bolette Andersdatter og arbeider Frederik Johannesen, utsatt til arbeider Johs. Hendriksen for 16 spd.

1858 samme, men 5 år og for 15 spd

1859 samme, men 6 år og utsatt hos H. Jensen for 13 spd.

1860 samme, men 7 år og refusjon av faren.

1861 samme, men 8 år og utsatt hos handelsmann H. Jensen for 12 spd, refusjon av faren.

1862 samme, men 9 år og refusjon av faren.

1863 samme, men 10 år, utsatt til Hans Jensen for 12 spd, refusjon hos faren.

1864 samme, men 11 år.

1865 1. klasse nr. 28 Julie Frederikke Frederiksen f. 12. november 1853, foreldre piken Bolette Nielsdatter og stenarbeider Frederik Johannessen, som er i straffarbeid. Utsatt til handelsmann Jensen for årlig 12 spd.

1866 samme

1867 samme, men hos fattigfogd Jensen. Faren i straffarbeid til 13. november 1866.

1868 samme, men hos fattigfogd Jensens enke. Faren i straff.

1869 samme

1870 2. klasse nr. 248 piken Bolette Oline Andersdatter f. februar 1832 fjellet, utsatt hos bøkker Nymann for 16 spd.

1871 samme

Avsluttet søket med 1871.

Jeg undersøkte deretter sporadisk for å finne noe i fattigkommisjonens forhandlingsprotokoll.

Halden fattigkommisjon, forhandlingsprotokoll 1848-1860

13. november 1854: 2. klasse nr. 61 Carl Fredrik Frederiksen til Arnesen på Munkebroen.

Det vil trolig være mulig å finne vedtak eller annen dokumentasjon i fattigkommisjonens forhandlingsprotokoller, journaler og kopibøker, som alle er bevart for perioden. Dette er imidlertid for omfattende til at jeg kan avsette tid til å gå gjennom nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja! Leste det som eg fekk idag enno ein gong, plutseleg ser eg det står "men hos fattigfogd Jensen", då hugsa eg plutseleg kva barnebarnet til Julie Fredrikke fortalde meg som bestemora hadde sagt, at ho vart satt bort til fattigfogden!!

Yes, då er det ikkje tvil (om enn det "knirkar" litt her og der) om at dette er Julie!

Arkivaren sa om f.datoen som ikkje stemmer, at det gjekk jo ganske lang tid mellom fødselen og dåpen (eit år), det er jo mogeleg at minnet har svikta litt.

Ein annan ting er jo korleis Bolette har blitt til Britta, men det får me nok aldri svar på....

Det eg manglar er eit klart bevis på at denne Julie Fredrikke faktisk er dottera til Bolette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her er far også:

http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=2&filnamn=f60301&gardpostnr=9&personpostnr=466&merk=466#ovre

Då er det jo fullt mogeleg at den Hans Fredrik Johannesen(som Lars Johannessen la ut i #5) som døydde i Halden 1900 er far til Julie Fredrikke.

http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=7&filnamn=gr01011890&gardpostnr=2125&personpostnr=3208&merk=3208#ovre

Lenke til kommentar
Del på andre sider