Aase R Sæther - Gloppen Skrevet Oktober 22, 2011 Del Skrevet Oktober 22, 2011 (endret) Eg prøver å kome gjennom ei gammal jordskiftesak. Der kjem eit uttrykk som eg slit litt med å tolke: "Grensa går i S t O 1/2 O retning". At O er Ost/Aust veit eg, men så - ? Og dersom ein går grensa motsett veg, blir det då N t V 1/2 V - kva det no betyr - ? Det var meininga å legge dette i brukarforum - gje eventuelle svar der. Endret Oktober 22, 2011 av Aase R Sæther - Sandane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Karlsen Skrevet Oktober 24, 2011 Del Skrevet Oktober 24, 2011 Eg prøver å kome gjennom ei gammal jordskiftesak. Der kjem eit uttrykk som eg slit litt med å tolke: "Grensa går i S t O 1/2 O retning". At O er Ost/Aust veit eg, men så - ? Og dersom ein går grensa motsett veg, blir det då N t V 1/2 V - kva det no betyr - ? Det var meininga å legge dette i brukarforum - gje eventuelle svar der. Hei! S t O 1/2 O = østsørøst Glemte ditt andre spm; N t V 1/2 V = vestnordvest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå