Gå til innhold
Arkivverket

Hvor blir det av mine mulige venner?


Hanne Line Osberg Eide
 Del

Recommended Posts

Jeg får av og til venneforespørsel er i brukerforumet.

 

Får da et varsel:

 

 

  • Hanne Line Osberg Eide,
     
    xxx har startet en personlig samtale med deg, med tittelen
    "Ny venneforespørsel".
     
    xxx skrev:
    ======================================================================
    Hanne Line Osberg Eide, xxx ønsker å legge deg til som venn! Denne meldingen ble sendt fordi xxx har lagt deg til i sin venneliste. Siden du har valgt å manuelt godkjenne alle venneforespørsler, må du inn på vennelisten din å godkjenne dem. Logg inn og administrer vennene dine: http://forum.arkivve...xxx
    ======================================================================
     
    Du kan se denne personlige samtalen ved å følge lenken nedenfor:
     
    http://forum.arkivve...xxx

(NB! Jeg har satt xxx istedet for navn og del av lenkene)

 

Hvis jeg da går inn på lenken for å administre venner, og aksepterer, så forsvinner de fra "ventelista", men de kommer ikke i min venneliste.

 

Hva skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venn, og han ble automatisk lagt til i min venneliste da han sendte venneforespørsel til meg. Så jeg antar at dersom du får en venneforespørsel og aksepterer denne at det da skal skje to ting:

  • Du blir lagt til i vedkommendes venneliste
  • Vedkommende blir lagt inn i din venneliste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har det vært hos meg også, jeg har fått to venner, da de la meg til og de ble da også lagt til hos meg. Jeg sjekket nå og jeg har ikke aktivert 'vennegodkjenning', slik at jeg trenger ikke gjøre noe om noen legger meg til som venn. Kanskje det er noe feil med godkjenningsprosedyren / -lenken når en har stilt inn at en skal godkjenne?

 

[Jeg har ikke helt forstått denne funksjonen, men det er kanskje en grei måte å holde orden på de en har hatt kontakt med? ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.