Anita Henriksen Skrevet Oktober 26, 2011 Del Skrevet Oktober 26, 2011 Jeg tenkte å lete opp foreldrene til en av mine 3x tippoldefar som sannsynligvis kom fra Rana. Se gammel debatt 52097 hvor jeg fikk masse god hjelp) :) Problemet mitt nå er rett og slett hvilke kirkebøker jeg bør lete i. Petter Christensen skal være født omkring 1765 i Rana, bøkene fra Mo (i Rana) starter på 1842 og det er jo nesten hundre år senere. For alt jeg vet er det feil område også, jeg er jo ikke kjent deromkring i det hele tatt. Håper noen vil opplyse meg litt... mvh Anita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carsten Schanche Skrevet Oktober 26, 2011 Del Skrevet Oktober 26, 2011 Hemnes kanskje? http://www.disnorge.no/genress/index.php?todo=visKategori&kid=103493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita Henriksen Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Del Skrevet Oktober 26, 2011 Takk skal du ha :) Skrifta i bøkene der er jo litt å bryne seg på, men etter litt heftig nett-surfing fant jeg hjemmesiden til Rana Slektshistorielag, og de har faktisk transkriberte kirkebøker liggende på nett, blant mye annet :D Alt man ikke visste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå