Steinar Sletten Skrevet Oktober 30, 2011 Del Skrevet Oktober 30, 2011 Min lenkeMin lenke Er det muig å få info om barn av Trygve Johan Hytland f:04.05.1890? Savner to barn født utenfor ekteskap 1910/1911/1912 Steinar Sletten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Statsarkivet i Stavanger Skrevet November 1, 2011 Del Skrevet November 1, 2011 Viser til ditt spørsmål. Vi anbefaler at du starter med å lete i folketellingen 1910 og kirkebøker på digitalarkivet. Dersom vi skal gjøre en arkivundersøkelse på denne saken må du sende oss en forespørsel pr. brev eller e-post, se hjemmesiden vår for bruk av kontaktskjema. Mvh Synnøve Østebø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Sletten Skrevet November 2, 2011 Forfatter Del Skrevet November 2, 2011 Lenke til folketelling 1910 var jo med i mitt spørsmål til dere, så jeg har jo funnet han der bosatt med sine foreldre. Har bladd gjennom kirkebøker etter beste evne uten resultat men det er jo lett å overse ting der når du blar gjennom hundrevis av sider med blanda skrift. Spørsmålet er herved sendt pr mail Steinar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå