Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Julie Hansen i Kristiansand

Recommended Posts

Julie Johansdatter Bråten, født 19. juli på Klokkerplassen u/Olberg, og døpt 26. august 1900 i Krødsherad, Buskerud. Konfirmert 3. oktober 1915. På Åmot på Øvre Eiker. Var i 1940 bosatt på Kuholmsveien 60, Kristiansand. Død 25. august og begravet 29. august 1980 på Lund gravsted i Kristiansand. Gift Hansen.

Mvh. Torbjørn.

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/174528-julie-hansen-i-kristiansand/
Del på andre sider

Julie Johansdatter Bråten, født 19. juli på Klokkerplassen u/Olberg, og døpt 26. august 1900 i Krødsherad, Buskerud. Konfirmert 3. oktober 1915. På Åmot på Øvre Eiker. Var i 1940 bosatt på Kuholmsveien 60, Kristiansand. Død 25. august og begravet 29. august 1980 på Lund gravsted i Kristiansand. Gift Hansen.

Mvh. Torbjørn.

Er det navn på ektefelle eller etterkommere du ønsker opplysninger om?

Hehehe. Ja, det burde jeg vel ha skrevet. Litt fort i svingene. Ups. Sorry. Jeg vet jo at hun var gift, men om det er etterkommere vet jeg ikke.

Mvh. Torbjørn.

Alt i orden, Torbjørn :) Men hva er det du vil vite om Julie Hansen? Er tema fortsatt aktuelt selv du skrev sorry?

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.