Gå til innhold
Arkivverket

Oppslag i klokkarboki for Bjugn?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har før fått greie på at:

Ingebrigt Hansen Hillestad, fødd i Hafslo i Sogn 6.10.1873, døydde som enkjemann på Aspervoll i Bjugn 10.1.1933.

Ingebrigt gifte seg i Bergen 13.2.1910 med Elisa Olsen, f. i Øiestad ved Arendal 14.1.1881.

Eg har fått opplyst at Ingebrigt kjøpte garden Aspervoll i Bjugn i 1924

Eg har no søkt gjennom klokkarbøkene for dei tre soknene i Bjugn frå 1919 til 1930 utan å finna dødsfallet til Elisa. Eg veit ikkje kva sokn Aspervoll høyrer til.

Er det mogeleg å få sjekka klokkarboki for den sokni i Bjugn der Aspervoll ligg for perioden 1930-1933 for å sjå etter dødsfallet til denne Elisa Hansen-Hillestad?

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingebrigt Hansen Hillestad, fødd i Hafslo i Sogn 6.10.1873, døydde som enkjemann på Aspervoll i Bjugn 10.1.1933.

Ingebrigt gifte seg i Bergen 13.2.1910 med Elisa Olsen, f. i Øiestad ved Arendal 14.1.1881.

Eg har no søkt gjennom klokkarbøkene for dei tre soknene i Bjugn frå 1919 til 1930 utan å finna dødsfallet til Elisa. Eg veit ikkje kva sokn Aspervoll høyrer til.

Er det mogeleg å få sjekka klokkarboki for den sokni i Bjugn der Aspervoll ligg for perioden 1930-1933 for å sjå etter dødsfallet til denne Elisa Hansen-Hillestad?

Mht sognetilhørigheten er Matrikkelutkastet av 1950 et nyttig hjelpemiddel. Der jeg finner jeg at Aspervoll er bnr 41 under gnr 32 Ervik i Bjugn sogn.

Jeg har sjekket klokkerbok nr. 651C02 (Bjugn sogn i Bjugn prestegjeld, 1915-1945) for perioden 1930-1933, men kan ikke se Elisas dødsfall registrert der. Ingebrigts dødsfall er registrert i denne klokkerboka, og der er han ganske riktig registrert som enkemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kristian for nyttig og interessant svar!

Då tolkar eg dette slik som at Ingebrigt var enkjemann alt då han i 1924 kjøpte Aspervoll, og kvar han då kom ifrå, er vel ikkje so godt å seia... I 1910 budde dei både i Stavanger og i Bergen, og dei er ikkje å sjå i Bergen i 1912.

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider