Gå til innhold
Arkivverket

Er her ein data-spesialist som kan hjelpe meg?

Aase R Sæther - Gloppen
 Del

Recommended Posts

Eg har ein ca tre pr gammal PC som har begynt å bruke år og dag på å starte opp! Fyrst etter ca 15 min er alt klart.

Lista over prosessar i Oppgåvebehandlaren er enormt lang. Er det ein dataflink person som kan ofre nokre minutt på meg - eg har TeamViewer 5 på maskina - slik at eg kan få hjelp til å rense vekk unødvendige ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ein ca tre pr gammal PC som har begynt å bruke år og dag på å starte opp! Fyrst etter ca 15 min er alt klart.

Lista over prosessar i Oppgåvebehandlaren er enormt lang. Er det ein dataflink person som kan ofre nokre minutt på meg - eg har TeamViewer 5 på maskina - slik at eg kan få hjelp til å rense vekk unødvendige ting?

Er ingen data-ekspert, men fulgte det med mye programvare som du egentlig ikke har bruk for da du kjøpte den?

Den drar kanskje med seg mange av disse programmene i oppstarten og en opprensk hadde kanskje gjort seg. Har opplevd noe av det samme selv, men en ung "datamann" i huset ryddet maskina og den ble ikke til å kjenne igjen etterpå!

Han ryddet den for det han kalte "søppel" som fulgte med da den ble kjøpt!

Etterhvert som du kanskje legger inn nye ting baller dette på seg og det blir mere og mer som den må dra med seg i oppstarten.

Men vet ikke om det er slik hos deg, du har ikke en ungdom i huset som kunne sett på det:-)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heilt sikkert dette som trengst, Reidar, bortsett frå at eg ikkje har den dataflinke ungdommen - det er derfor eg spør her ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kan du gjøre selv.

Du kan laste ned og kjøre Ccleaner - både opprensing og registeropprensing.

Du kan slette endel generasjoner Systemgjenopprettinggspunkter.

Når kjørte du defragmentering sist?

Å rense opp en maskin for å gjøre den kjappere kan ta flere timer, fordi man er nødt for å sette i gang prosessene og vente til de er ferdig kjørt.

Å stoppe prosesser som kjører er noe av det siste jeg ville gjort, men må man så må man.

Hvilken Windowsplattform kjører maskinen: XP, Vista eller Win7?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips Knut - eg lastar ned gratisversjonen og ser.. Og Henning, "mye du kan gjøre selv" er vel helst det som er problemet for gamle kjerringar - vi torer ikkje!

Jeg ser den Aase.

Hvilken Windows kjører maskinen din på?

Ikke Win7 - den er vel for ny.

Windows Vista kan det være og Windows XP.

Jeg prøver bare å hjelpe til litt...

Her er Ccleaner: http://www.piriform.com/ccleaner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, da Aase vi kan! Ccleaner er veldig bra for å bli kvitt unødvendige bytes. Den er fin å bruke i tillegg til Diskopprydding som du finner i menyen, Alle programmer/Tilbehør/Systemverktøy. Begge bør brukes jevnlig. Jeg synes også du skal åpne programmene dine i Kontrollpanel og se om du kan avinstallere noen av dem du ikke bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henning, Defragmentering har jeg ikke prøvd, hva gjør den? :0)

ps nå har jeg klikket meg frem til den og det står at den kjører hver onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henning, Defragmentering har jeg ikke prøvd, hva gjør den? :)

Skal vi si det slik at etterhvert som du lagrer, spres data i fragmenter (deler)

utover harddisken. Søkearmen må gjøre flere oppslag, og harddisken funksjonerer tregere.

Defragmentering samler bitene slik at arbeidet går fortere igjen. Helge H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henning, Defragmentering har jeg ikke prøvd, hva gjør den? :)

Defragmentering gjør at maskinen raskere leser og skriver til disken(e). Den "pakker" data tettere sammen igjen på disken. Dette trengs å gjøre fordi under bruke opprettes og slettes data utover hele disken. Når man har defragmentert vil disken få større sammenhengende områder med ledig plass og dermed er selve dataene tettere pakket sammen. Derfor skrives og leses dataene raskere. Håper jeg klarte å forklare dette på en enkel nok måte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paretologic gjør en langt grundigere jobb enn CCleaner, jeg brukte jevnlig CC tidligere, men maskinen er ikke til å kjenne igjen etterat jeg kjøpte Paretologic PC Health Adviser.

; o} knut f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Helge og Henning, dere gir en forståelig forklaring begge to! :D Hos meg står det at den kjøres en gang i uka, så da trenger jeg kanskje ikke tenke på fragmenteringa ?

Paretologic gjør en langt grundigere jobb enn CCleaner, jeg brukte jevnlig CC tidligere, men maskinen er ikke til å kjenne igjen etterat jeg kjøpte Paretologic PC Health Adviser.

; o} knut f

Jeg skal ha den i tankene, Knut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøres defrag automatisk behøver du ikke å kjøre den manuelt nei.

Ellers har jeg god nytte av Advanced SystemCare4 - noe som også kan lastes ned gratis og trygt kjøres. Og med så mange gode gratisprogrammer på nett ser jeg ingen grunn til å bruke penger på kjøpeprogram.

Tllegg: Jeg har teamviewer og kunne vært behjelpelig, men jeg håper på forståelse på at jeg må prioritere et kjøkken under totalrenovering. Det er ikke det at jeg ikke vil hjelpe til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hva koster en slik?

Mvh.

Oddleiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har no lasta ned og brukt denne Helse-Rådgivaren, men problemet er at også den forventar at eg skal ta stilling til kva program som skal startast, og det er over min kompetanse. Eg har no køyrt defragmentering, og skal prøve å restarte for å sjå om det er like tregt.

Tja, denne gongen gjekk det berre 11 min og 30 sek, så det er no ein viss framgang B)

For dei som lurer - Healt Adviser krev også ganske mykje data-kunnskap for å kunne ha noko særleg utbyte av det (ganske mykje = meir enn det eg har). Så spørsmålet mitt i overskrifta gjeld framleis!

Endret av Aase R Sæther - Sandane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg å gå inn på Itpro.no. Der får du kvalifisert hjelp.

Trolig vil du få dette råd: Reinstaller windowprogrammet du har og legg inn alle program på nytt. Da får du alt i orden. Det er vanskelig og nesten umulig for en ikke kyndig å rydde så mye i en gammel pc/oppsett at pc-en går raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Neida, Prologic er meget enkel i bruk, start på Home og Scan, og følg så rådene, inkludert fjerning av duplikater av filer. Programmet gjør ingenting før du har kjøpt en lisens, men det lages en analyse av din PC med gratisversjonen.

Men bevares, er du fornøyd med gratisprogrammene som også kan gjøre en jobb, så er jo det et billig alternativ. Men etter min erfaring har ikke disse gratisprogrammene vært i nærheten av samme effektivitet.

Hvis du restarter, og trykker Ctrl + Alt + Del og ser under Peogrammer, vil du se hva som startes automatisk ved oppstart, sannsynligvis finner du ingenting der. Da skyldes tregheten "klabbeføre" på maskinen, og da kan bl.a. programmer som Paretologic gjøre jobben for deg hvis du bare følger rådene.

Jeg har valgt å installert Paretoetc. på 1 Vista og 2 XP-maskiner og de er alle blitt som nye, og VIKTIG: ingen problemer er oppstått ! For meg som Vista/XP-ukyndig har dette vært løsningen.

; o} knut f

Rettelse: For Prologik: les Paretologic !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

System Configuration Utility (Velg Start->Run skriv inn "msconfig" og trykk ok) er ett hendig lite program som viser hvilke programmer maskinen starter opp ved hver oppstart. Du kan til og med huke av programmer og se hvilken effekt det har på datamaskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis pc-en er så treg, så mistenker jeg at du har noe virus eller likn. Det er den vanligste årsak. Har du oppdatert virusprogram ? Jeg er meget godt fornøyd med Norton Internet Security etter over 15 år med Norton. Koster ca 500.

Kjøpes og lastes ned fra internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget her er vel å unngå å måtte huke av på ting man ikke vet hva er og konsekvensene av dette ?

; o} knut f

Selsagt skal man ikke bare huke av på måfå, men listen over startup items (man holder seg med andre ord bort fra System.ini, boot.ini, win.ini og services med mindre man vet hva man gjør) viser både navnet på programmet og hvor dette kjøres fra. Om dette programmet ligger i programfiler mappen (altså ikke i systemmappen) så kan man ikke gjøre mye skade. Men litt vett må man kunne yte selv med ett slikt verktøy. Men listen viser ihvertfall ganske så detaljert hvilke programmer som startes hver gang datamaskinen startes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gratis og grei måte å få råd om hva som er farlig, unødvendig osv. på pc-en er gode gamle hijackthis, se lenke.

Det fungerer slik at når du kjører programmet (egentlig et veldig lite program) så får du en liste over alt som lastes ved oppstart (og senere). Denne listen kan du sende automatisk til kontroll og får svar umiddelbart om hva som er OK og hva som kan være noe galt med. hijackthis vil også kunne avdekke om du har farlige programmer i pc-en (virusprogrammer/trojanere o.lign.), men avdekker ikke virus generelt.

Hvis du har Windows XP er dette en god løsning som jeg har god erfaring med. Nå skal også versjon 2.04 fungere for win 7.

Men, du må selv ta ansvar for å ikke fjerne noe som er viktig. Spør først !

Her er en grei analyse-side for hijackthis lenke. Utrolig enkelt og greit. Ingen pålogging, kun kopiering av log-filen fra hijackthis inn på websiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir eit langt innlegg, men som ein del av folkeopplysninga legg eg her ut loggfila mi frå Hijackthis og overlet til fagkunnskapen å fortelje meg kva eg kan / bør gjere noko med (og korleis...) - det er heilt sikkert andre enn eg som kan ha nytte av denne tråden.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4

Scan saved at 16:15:56, on 08.11.2011

Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)

Boot mode: Normal

Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\WINDOWS\Explorer.EXE

C:\WINDOWS\system32\agrsmsvc.exe

C:\Programfiler\Telenor Norway\ESUS_TNO\ESUS_TNO.exe

C:\Programfiler\Intel\Intel Matrix Storage Manager\iaantmon.exe

C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe

C:\Programfiler\ltmoh\Ltmoh.exe

C:\Programfiler\Java\jre6\bin\jqs.exe

C:\Programfiler\Norton Internet Security\Engine\18.6.0.29\ccSvcHst.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\Programfiler\Telenor Norway\Telenorhjelpen\Service.exe

C:\Programfiler\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtSrv.exe

C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE

C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe

C:\Programfiler\Norton Internet Security\Engine\18.6.0.29\ccSvcHst.exe

C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe

C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiapsrv.exe

C:\Programfiler\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe

C:\Addon\Fujitsu\Fujitsu Hotkey Utility\IndicatorUty.exe

C:\Programfiler\Fujitsu\FUJ02E3\FUJ02E3.exe

C:\Addon\Fujitsu\Application Panel\QuickTouch.exe

C:\Programfiler\Fujitsu\BtnHnd\BtnHnd.exe

C:\AddOn\Fujitsu\PSUtility\TrayManager.exe

C:\Program Files\Fujitsu\SSUtility\FJSSDMN.exe

C:\Programfiler\Intel\Intel Matrix Storage Manager\iaanotif.exe

C:\Programfiler\Telenor Norway\Telenorhjelpen\Telenorhjelpen.exe

C:\Programfiler\Fellesfiler\Java\Java Update\jusched.exe

C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

C:\Programfiler\Messenger\msmsgs.exe

C:\Programfiler\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtMng.exe

C:\Programfiler\WinZip\WZQKPICK.EXE

C:\Programfiler\Telenor Sikker Lagring\safestorage.exe

C:\Programfiler\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosA2dp.exe

C:\Programfiler\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtHid.exe

C:\Programfiler\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtHsp.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\Documents and Settings\All Users\Programdata\Ad-Aware Browsing Protection\adawarebp.exe

C:\Programfiler\Lavasoft\Ad-Aware\AAWService.exe

C:\Programfiler\Lavasoft\Ad-Aware\AAWTray.exe

C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe

C:\Programfiler\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.aftenposten.no/

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://windowsupdate.microsoft.com/

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koblinger

O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Programfiler\Fellesfiler\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll

O2 - BHO: Symantec NCO BHO - {602ADB0E-4AFF-4217-8AA1-95DAC4DFA408} - C:\Programfiler\Norton Internet Security\Engine\18.6.0.29\coIEPlg.dll

O2 - BHO: Ad-Aware Security Toolbar - {6c97a91e-4524-4019-86af-2aa2d567bf5c} - C:\Programfiler\adawaretb\adawareDx.dll

O2 - BHO: Symantec Intrusion Prevention - {6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C} - C:\Programfiler\Norton Internet Security\Engine\18.6.0.29\IPS\IPSBHO.DLL

O2 - BHO: Telenor Telenorhjelpen Plugin - {DB87CDE1-EF9C-44EB-A42F-6D0B3C72C516} - (no file)

O2 - BHO: Java Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programfiler\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll

O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programfiler\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll

O3 - Toolbar: Norton Toolbar - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - C:\Programfiler\Norton Internet Security\Engine\18.6.0.29\coIEPlg.dll

O3 - Toolbar: Ad-Aware Security Toolbar - {6c97a91e-4524-4019-86af-2aa2d567bf5c} - C:\Programfiler\adawaretb\adawareDx.dll

O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe

O4 - HKLM\..\Run: [LtMoh] C:\Programfiler\ltmoh\Ltmoh.exe

O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe

O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe

O4 - HKLM\..\Run: [synTPEnh] C:\Programfiler\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe

O4 - HKLM\..\Run: [indicatorUtility] C:\Addon\Fujitsu\Fujitsu Hotkey Utility\IndicatorUty.exe

O4 - HKLM\..\Run: [LoadFUJ02E3] C:\Programfiler\Fujitsu\FUJ02E3\FUJ02E3.exe

O4 - HKLM\..\Run: [LoadFujitsuQuickTouch] C:\Addon\Fujitsu\Application Panel\QuickTouch.exe

O4 - HKLM\..\Run: [LoadBtnHnd] C:\Programfiler\Fujitsu\BtnHnd\BtnHnd.exe

O4 - HKLM\..\Run: [PSUtility] C:\AddOn\Fujitsu\PSUtility\TrayManager.exe

O4 - HKLM\..\Run: [sSUtility] C:\Program Files\Fujitsu\SSUtility\FJSSDMN.exe

O4 - HKLM\..\Run: [iAAnotif] C:\Programfiler\Intel\Intel Matrix Storage Manager\iaanotif.exe

O4 - HKLM\..\Run: [Telenorhjelpen] "C:\Programfiler\Telenor Norway\Telenorhjelpen\Telenorhjelpen.exe" -autorun

O4 - HKLM\..\Run: [sunJavaUpdateSched] "C:\Programfiler\Fellesfiler\Java\Java Update\jusched.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Programfiler\Fellesfiler\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [Ad-Aware Browsing Protection] "C:\Documents and Settings\All Users\Programdata\Ad-Aware Browsing Protection\adawarebp.exe"

O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programfiler\Messenger\msmsgs.exe" /background

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETTVERKSTJENESTE')

O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')

O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')

O4 - Startup: Telenor Sikker Lagring.lnk = C:\Programfiler\Telenor Sikker Lagring\safestorage.exe

O4 - Global Startup: Bluetooth Manager.lnk = ?

O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\Programfiler\WinZip\WZQKPICK.EXE

O8 - Extra context menu item: Add to Google Photos Screensa&ver - res://C:\WINDOWS\system32\GPhotos.scr/200

O8 - Extra context menu item: Google Sidewiki - res://C:\Programfiler\Google\Google Toolbar\Component\GoogleToolbarDynamic_mui_en_950DF09FAB501E03.dll/cmsidewiki.html

O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programfiler\Messenger\msmsgs.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programfiler\Messenger\msmsgs.exe

O15 - Trusted Zone: http://*.husdyrweb.no

O16 - DPF: {1C11B948-582A-433F-A98D-A8C4D5CC64F2} (20-20 3D Viewer) - http://kitchenplanner.ikea.com/NO/Core/Player/2020PlayerAX_Win32.cab

O16 - DPF: {3D3B42C2-11BF-4732-A304-A01384B70D68} (UploadListView Class) - http://picasaweb.google.com/s/v/69.10/uploader2.cab

O16 - DPF: {45830FF9-D9E6-4F41-86ED-B266933D8E90} (RtspVaPgCtrlNew Class) - http://88134362.fjostid.net:5445/RtspVaPgDec.cab

O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1272024132015

O16 - DPF: {650BD90A-FC66-4302-894D-861AD9527010} (EonUISpace Class) - http://husdyrweb.no/appeon/weblibrary_ax/weblibrary.cab

O16 - DPF: {76E11BD9-E2F5-4F12-9922-A372B26B0F56} (tabCtl Class) - http://medlem.tine.no/hk/komponent/ddTabHandler.dll

O16 - DPF: {A326EB76-4AC1-4295-B0CC-59BFB5B4200E} (EonDownloadCenter Class) - http://husdyrweb.no/appeon/weblibrary_ax/ceondownloadcenter.cab

O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab

O20 - Winlogon Notify: FJWSEL - FJWSWNP.dll (file missing)

O20 - Winlogon Notify: PSUTY - PSUWNP.dll (file missing)

O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll

O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll

O23 - Service: Agere Modem Call Progress Audio (AgereModemAudio) - Agere Systems - C:\WINDOWS\system32\agrsmsvc.exe

O23 - Service: Telenor Norway Software Update Service (ESUSClient_TNO) - Unknown owner - C:\Programfiler\Telenor Norway\ESUS_TNO\ESUS_TNO.exe

O23 - Service: Googles oppdateringstjeneste (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Programfiler\Google\Update\GoogleUpdate.exe

O23 - Service: Google-oppdatering-tjenesten (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Programfiler\Google\Update\GoogleUpdate.exe

O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Programfiler\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe

O23 - Service: Intel® Matrix Storage Event Monitor (IAANTMon) - Intel Corporation - C:\Programfiler\Intel\Intel Matrix Storage Manager\iaantmon.exe

O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programfiler\Fellesfiler\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe

O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programfiler\Java\jre6\bin\jqs.exe

O23 - Service: Lavasoft Ad-Aware Service - Lavasoft Limited - C:\Programfiler\Lavasoft\Ad-Aware\AAWService.exe

O23 - Service: Norton Internet Security (NIS) - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Norton Internet Security\Engine\18.6.0.29\ccSvcHst.exe

O23 - Service: Telenorhjelpen Service (TelenorhjelpenSvc) - Unknown owner - C:\Programfiler\Telenor Norway\Telenorhjelpen\Service.exe

O23 - Service: TOSHIBA Bluetooth Service - TOSHIBA CORPORATION - C:\Programfiler\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtSrv.exe

--

End of file - 10363 bytes

Lenke til kommentar
Del på andre sider