Gå til innhold
Arkivverket

Ola Jonson og Kari Thorsdtr. Vikøren


Per Reppen
 Del

Recommended Posts

Ola Jonson Hopperstad f. ca 1754 (iflg. 1801 telj.).

Eg finn Ola Jonson, uekte, dpt. 09.01.1756 på Hopperstad av foreldre

Joen Knudson Fliiseravn (Fliseram, Vossestrand, Voss) og Martha Siursdtr. Hopperstad. Øverst høgre side.

Kven var foreldrene til Marta Siursdtr. Hopperstad?

Og foreldrene til Joen Knudson Fliseram?

 

Ola Jonson Hopperstad gifte seg 02.03.1787, nr. 3, med

Kari Thorsdtr. Lilleøren f. ca. 1765 (iflg. 1801 telj.).

Kven var foreldrene til Kari Thorsdtr. Lilleøren?

 

I 1801 er familien oppført slik på Vikøyri, post 683 - 687, 1801 Wiig. Begge foreldrene er oppført med feil etternavn.

 

Familien bestod av foreldre Ola Jonson og Kari Thorsdtr.

og barna Hermund 23.04.1788, Thor 13.11.1791, Marta 08.02.1794, Ellend 25.04.1801, Brita 18.02.1805, Ola 13.10.1807.

 

Dei flytta til Kinn prestegjeld, Florø og her finn eg at Marta, Ellend (Elling) og Brita som gifte og Ola som fadder på eit av barna til Marta.

Då Marta gifta seg var ho skriven Gadden, dvs. Florøgadden.

 

Er det nokon som kan hjelpe meg med oppslag i bygdeboka for Vik? Alle opplysningar vert motteke med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge den nye bygdeboka av Gudmund Balvoll fra 2008, er Foreldrene til Kari Thorsdatter Lilleøren (f.1765) disse :

 

Tor Antonsen Lidal (1735- 1807) frå Fjærland, handelskar på Seimsøyri, Vik og kona Marta Ellendsdtr. Tryti (1730- ), gifte i 1756.

 

Ekteparet hadde barna : a)Anton, f.1756 (til Lindås, Hordaland),B)Elling (til Noranger, Lindås), c)Marta f. 1759, d.1840 (budde i Vik), d) Kari, f.1765, e)Brita, f.1773. Tor vart attgift før 1801 med Mette Sjursdtr. (1753- Ho var kanskje frå Aurland. Ho døydde truleg mellom 1801 og 1815.

 

Foreldrene til Marta Ellendsdtr. Tryti (f.1730) : Ellend Eirikson Midlang, Vik (1686 - 1758)og Marta Kjellsdtr. Tryti (1696 - 1758).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk Sven for fyldige opplysningar!

Eitt spørsmål til i denne greina:

var Ellend Eirikson Midlang, 1686 - 1758, son til Eirik Guttormson Midlang og Kari Kjellsdtr.?

 

Då står eg att med spørsmålet Hopperstad :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Eirik Guttomson Midlang (1645 - 1704) og Kari Kjellsdtr. (frå Hønsi ?) var foreldre til Ellend. Disse er forøvrig også mine aner.

 

Foreldre til Marta Siursdtr. Hopperstad : Sjur Markusson Hopperstad (1661 - 1723) og hans andre kone Marta Hermundsdtr. Øvre Hove (1690 - 1775). Sjur sine foreldre var : Markus Nilsson Hopperstad (1619- ) og ei som navnet er ukjent på. Markus Nilsson sine foreldre : Nils Markusson og Gjertrud Torgilsdtr. , dei var 1647 leiglendingspar på eit svært stort bruk. Nils var kanskje frå Vetlefjorden. Gjertrud kan ha vore dtr. til Torgils Simonson Heggenes og kona Sigrid. Sigrid var truleg frå Geithus og syster til Sakse Geithus. Gjertrud hadde truleg arverett til ein gardpart av Geithus i Arnafjord og Nils kjøpte denne gardparten av Per Hansson Hauglum i Arnafjorden og bror hans Torbjørn Hansson Lunde i Balestrand. Dei to var nok slektningar til Gjertrud.

 

I bygdeboka står det at Jon Knutson Fliseram var frå Myrkdalen.

 

V.h. Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk for fleire opplysningar, Sven!!

 

No kan eg flette saman med det eg har frå før :-))

Det er ikkje mi sekt dette, men slekta til svogeren min og svigerinna mi,

og søskenbarn til kona og fleire andre sine slektsgreiner som eg har nøsta i.

Så desse siste opplysningane frå deg er svært verdifulle.

 

Tusen takk for god hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.