Gå til innhold
Arkivverket

Korrigering 1910-telling

Anne-Lise Hansen
 Del

Recommended Posts

Jeg er innlogget og trykket på Merknad/korrektur. På siden står det at en må være innlogget for å sende korrigering og derfor logget jeg meg inn. Da kommer ikke siden jeg sto på opp og jeg måtte søke den fram på nytt. Igjen står det øverst til høyre at jeg ikke er innlogget... Ond sirkel?

Er muligheten til å sende korrigering midlertidig tatt bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problemet. Jeg logger inn, men så snart jeg gjør ett søk så er jeg utlogget igjen. Dette er samme maskinen som jeg bruker til forumsystemet (og jeg har ingen problemer der). Jeg har ingen korrigeringer og sende inn (så det betyr egentlig ikke så mye for meg at jeg ikke kan logge inn der), men ville bare gjøre oppmerksom på at jeg har samme problemet som Anne Lise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aase's forslag (innlegg #5) fungerte faktisk for meg. Strengt tatt trodde jeg knappen for "husk meg" fungerte på samme måte som i forumet; nemlig at man ikke skulle trenge og logge seg på hver gang man lukket webleseren. Uansett, det fungerer for meg og jeg fikk opp lenken for "Merknad- eller korrekturmeldinger" også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilen er nå rettet og man trenger ikke lenger bruke "husk meg" for å legge in korrekturer. Problemet oppsto fordi serveren ikke var satt opp til å automatisk gå over til vintertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.