Gå til innhold
Arkivverket

Karl Olsen frå Hå (1849- ) - bakarmeister i Stavanger, lagnaden hans


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Denne huslyden budde 1900 i Brøndgaten 8 i Stavanger (http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1900&knr=1103&kenr=005&bnr=0002&lnr=01):

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Karl Olsen hf g Bager og handelsmand 1849 Haa Sta

Ingeborg Olsen hm g Hustru 1853 Kvinesdal LM

Kristian Olsen s ug Bagersvend 1879 Stavanger Sta

Elise Olsen d ug Datter 1881 Øiestad Ned

Jenny Olsen d ug Datter 1888 Øiestad Ned

Klara Olsen d ug Datter 1895 Stavanger Sta

Ingeborg Olsen d ug Datter 1899.07.12 Stavanger Sta

 

Karl Knudsen hf g Stuert til søs 1874 Stavanger Sta

Joabine Knudsen hm g Hustru 1874 Sola Sta

 

Ole Larsen Logerende ug Blikslager ved hermetikf. 1879 Stavanger Sta

Hans Larsen Logerende ug Blikkenslager ved hermetiskf. 1883 Stavanger Sta

Laura Larsen Logerende ug Forsørget i huset 1885 Stavanger Sta

Bergit Pleiedatter ug Forsørget i huset 1898 Stavanger Sta

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Elise Olsen var fødd i Øiestad 14.1.1881 og gifte seg i Bergen 13.2.1910 med Ingebrigt Hansen Hillestad, fødd i Hafslo 6.10.1873. Ingebrigt var snikkarsvein, og det ser ut til at parfolket budde dels i Bergen, dels i Stavanger og dels i Haugesund, men Ingebrigt var inn og ut av ymse straffeanstaltar og flytte i 1916 åleine til Trondheim. Han var frå 1924 gardbrukar på Aspervoll, Ervik i Bjugn der han døydde som "enkjemann" 10.1.1933. Han og Elise fekk ikkje born i lag.

 

Men lagnaden til Elise er ukjend, og tanken min var no at dersom foreldri eller eitt eller fleire av søskeni hennar kunne spoast, so kunne kanskje Elise òg dukka opp einkvan stad?

 

Eg har søkt etter Karl og Ingeborg i FT1910, men finn ikkje nokon av dei. Er eg blind vorten eller er dei rett og slett avlidne før 1910?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips om lagnaden til denne bakaren og huslyden hans?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten og Grethe for spennande innlegg og kommentarar. Forklaringslinken til Grethe fekk eg ikkje til å fungera, so eg veit ikkje kva som står der...

 

Eg ringte Kyrkjevergen i Stavanger, men dei kunne ikkje finna dødsfall i Stavanger korkje for Karl Olsen eller kona Ingeborg.

 

So kva gjer ein då vidare...?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står det litt om mangler i 1910-tellingen: http://www.arkivverket.no/arkivverket/Digitalarkivet/Hjelp/Folketellingen-1910/Mangler. Kanskje det forklarer hvorfor Karl og Ingeborg ikke er å finne?

 

Grethe

 

Til orientering:

 

"I motsetning til for tidligere folketellinger mangler ikke hele kommuner i originalmaterialet for 1910-tellingen.

 

Disse manglene er de vi vet om pr idag:

 

en hel tellingskrets: krets nr 3 Sund i Gjerstad i Aust-Agder

 

ca 125 huslister som utgjør ca 4 850 personer ifølge hoved- og kretslistene, deriblant alle listene fra mentalsykehus og asyl

 

alle skipslistene

 

noen familielister fra byene

 

Og for slottet i Drammensveien 1 i Kristiania mangler én av tre familielister, som kanskje inneholder kongefamilien?

 

En fullstendig mangelliste for 1910-tellingen vil bli ferdigstilt i løpet av 2011".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.