Kaj Larsen Skrevet November 14, 2011 Forfatter Del Skrevet November 14, 2011 Det står ved John Martins dåp at han er 1. lejermaal (1.barn utenfor ekteskap) ved Nicolines står det 2.lejermaal (2.barn utenfor ekteskap) Tusind Tak for hjælpen. Mvh Kaj Unødvendig å starte debatt om samme personer i flere forum. :unsure: Det minste man kan gjøre, er å gjøre folk oppmerksom på det. Slik at de som bruker sin tid på hjelpe, ikke kaster bort tiden. Undskyld mig, jeg ikke har oplyst om dette, men jeg er rimelig ny og uerfaren i slektsforskning og vidste ikke andet en, dette panel var noget helt andet. Tak for hjælpen som jeg har fået ! Mvh. Kaj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaj Larsen Skrevet November 15, 2011 Forfatter Del Skrevet November 15, 2011 Tusind Tak for hjælpen. Mvh Kaj Undskyld mig, jeg ikke har oplyst om dette, men jeg er rimelig ny og uerfaren i slektsforskning og vidste ikke andet en, dette panel var noget helt andet. Tak for hjælpen som jeg har fået ! Mvh. Kaj Denne henvendelse om hjælp har givet mig flere nye svar på mine spørgsmål, hvilket jeg er vældig glad for. Mangler dog oplysning om, hvad som er blevet af Jacob Leonhard Larsen, Haugen 21/9 - 1878 og Bergliot som er født 1891 i Trondheim. Jacob finder jeg ikke i folketællinger, men Bergliot er der sammen med en plejedatter Rose Marie. Håber der er hjælp at hente i dette fremragende panel. Tusind Tak på forhånd. Mvh Kaj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå