Berit Knudsen Skrevet November 15, 2011 Del Skrevet November 15, 2011 Er det mulig å få hjelp til å finne barnets (f.9/10) fulle navn ved en dåp i Alta i 1921? Jeg vet hvem foreldrene var. Kirkeboka er ikke skannet, og jeg vet ikke om den er levert inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solbjørg Ellingsen Fossheim Skrevet November 21, 2011 Del Skrevet November 21, 2011 Hei Vi har ikke mottatt noen kirkebøker for Alta som dekker årene etter 1918, men vi har fødselsregister for 1916-1933 i arkivet Alta sogneprestemembete. Så bare send navn på barnet og foreldrene, så kan vi se hva som er innført i fødselsregisteret. Er barnet født et annet sted må vi få oppgitt fødselsstedet. Vennlig hilsen Solbjørg Ellingsen Fossheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berit Knudsen Skrevet November 23, 2011 Forfatter Del Skrevet November 23, 2011 Takk for svar. Hvis du med fødselsregister mener melding til statistisk sentralbyrå, så har jeg sett det. Fødsels- og dåpsdato og foreldrenes navn står, men ikke barnets navn. Barnet ble født 9/10 1921 og døpt 16/4 1922. Jeg kjenner foreldrenes etternavn så derfor ønsker jeg bare å bruke fornavnene deres her, og det var distr.lege Fr. Wilhelm og Ingrid. Jeg skulle også gjerne hatt opplysningene rundt farens død 23/7 1922 om det er mulig. Begge deler skjedde i Alta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carsten Schanche Skrevet November 24, 2011 Del Skrevet November 24, 2011 Jeg har sendt deg en pm Berit, håper du har mottatt den. Jeg har hatt litt problemer med sendinger av pm'er tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå