Mariann Stokken Skrevet November 20, 2011 Del Skrevet November 20, 2011 http://arkivverket.no/URN:sk_read/24091/202/ Det gjeld venstre side 2. feltet (høgre felt) Det står: 4. Cornelia Busch død og efterladt seg en søn, så kjem det eg ikkje skjønar: hvis navn vides ikke tilvisse? Er det det som står? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein O. Tislevoll Skrevet November 20, 2011 Del Skrevet November 20, 2011 Leser det samme som deg, men man kan lure litt på den N. som står der . . Men ser ut som det skal være Navn . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Sigdestad Skrevet November 21, 2011 Del Skrevet November 21, 2011 Ja,det er rett: død og efterladt sig en Søn hvis Navn vides ikke tilvisse.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariann Stokken Skrevet November 21, 2011 Forfatter Del Skrevet November 21, 2011 Tusen takk for svar! Grunnen til at eg hadde problem med dette, er at eg er overbevist om at dei visste kva han heitte. Men eg har heile tida (sidan eg fann ekteskapet mellom Cornelia og ein av dei ansatte til faren hennar), trudd at ho må ha gifta seg "under sin stand", som 17 år gammal jente. Kanskje det har medført at dei ikkje vil vera bekjent av etterkomarane hennar. Den sonen var forøvrig lærar og busett i Stavanger. Men kvar og kva tid Cornelia (eller mannen og son nr. 2, for den del)døydde, det har eg ikkje klart å funne ut av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå