Gå til innhold
Arkivverket

Problemer med skannede kirkebøker ?

Litta
 Del

Recommended Posts

Hei

Jeg kan åpne en side i kirkeboken, men ikke bla og ikke endre størrelse o.l., men får opp den 'vanlige' feilmeldingen.

Er det et problem hos dere eller meg ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan åpne en side i kirkeboken, men ikke bla og ikke endre størrelse o.l., men får opp den 'vanlige' feilmeldingen.

Er det et problem hos dere eller meg ??

Det ser ut til å fungere som det skal på min PC, så jeg tror ikke det kan være noen feil i selve funksjonen. Går du til kirkeboksida via kirkebokas innholdsside (eksempel), eller går du inn på noen annen måte, for eksempel via ei lenke i en forumdebatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til å fungere som det skal på min PC, så jeg tror ikke det kan være noen feil i selve funksjonen. Går du til kirkeboksida via kirkebokas innholdsside (eksempel), eller går du inn på noen annen måte, for eksempel via ei lenke i en forumdebatt?

Jeg går inn via kirkebokens innholdsside - ellers kunne det jo ha vært feil i lenken ;-)

Sjekket igjen nå og det er fremdeles samme problem. Har også restartet min browser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går inn via kirkebokens innholdsside - ellers kunne det jo ha vært feil i lenken ;-)

Sjekket igjen nå og det er fremdeles samme problem. Har også restartet min browser.

Da vet jeg dessverre ikke hva problemet kan skyldes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.