Gå til innhold
Arkivverket

adresse i Aurskog Høland i Akershus

erling t endresen
 Del

Recommended Posts

Hei.

Vil noen hjelpe meg med oppslag på en person i Aurskog Høland i tiden før 2009?

Adressebok/ Lokalveiviser/ Telefonkatalog?

Kan godt gjøres via epost siden personen er død såpass opp i nyere tid.

etendre alfakrøll online dott no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for dine forslag, men disse er selvsagt sjekket ut... uten resultat. Jeg har lyst å anonymisere personen, men dette er hva jeg vet: Navnet dukket opp i en dødsannonse jeg fant i Agderposten fra 1980-åra, som søsken til avdøde. Sammen med enda et søsken som jeg ikke visste eksisterte. Denne jeg søker ser ut til å ha sitt "medfødte" etternavn. Personn skatter til Aurskog/Høland, men sine siste par leveår til Oslo, hjemsted Olso, jeg finner en notis når jeg googler som indikerer begravelse fra Høybråten kirke sent i 2010, men dokumentet lar seg ikke åpne.... grrrr. Ingen treff på "Anmeldte dødsfall i Oslo 2010" heller.

Derfor tenkte jeg en mulig innfallsvinkel: telefonkatalog, lokalveiviser o.l....

Så hvis noen kan hjelpe, kontakt meg på epost, så ønsker jeg å ta det videre derfra, se innlegg 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.