Anne M. Thoreløkken Skrevet Desember 10, 2011 Del Skrevet Desember 10, 2011 Her legger jeg ved et bilde, min bestefar Alfred er nr. 2 fra venstre. Jeg tror de andre også er jernbanearbeidere og muligens en kokke, elle kanskje hustru. Noen som drar kjensel på personene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne M. Thoreløkken Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Del Skrevet Desember 10, 2011 Her legger jeg ved et bilde, min bestefar Alfred er nr. 2 fra venstre. Jeg tror de andre også er jernbanearbeidere og muligens en kokke, elle kanskje hustru. Noen som drar kjensel på personene. Kan ikke se bildet jeg, mulig jeg har gjort noe feil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karin Moen Oslo Skrevet Desember 10, 2011 Del Skrevet Desember 10, 2011 Du har kanskje glemt å lage en lenke til bildet av bestefar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Oddløkken Skrevet Desember 10, 2011 Del Skrevet Desember 10, 2011 Kan ikke se bildet jeg, mulig jeg har gjort noe feil.... Har du husket å trykke på "Legg ved denne filen"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne M. Thoreløkken Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Del Skrevet Desember 11, 2011 Du har kanskje glemt å lage en lenke til bildet av bestefar? Da skal jeg prøve en gang til/Anne Marie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne M. Thoreløkken Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Del Skrevet Desember 11, 2011 Da skal jeg prøve en gang til/Anne Marie Det hadde nok noe med størrelsen å gjøre, her kommer et nytt forsøk. Mvh Anne Marie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Oddløkken Skrevet Desember 11, 2011 Del Skrevet Desember 11, 2011 Det hadde nok noe med størrelsen å gjøre, her kommer et nytt forsøk. Mvh Anne Marie. Hvor i landet er det vi befinner oss? Ellers hadde det jo vært greit å vite hvilken Anne Marie som spør? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne M. Thoreløkken Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Del Skrevet Desember 11, 2011 Hvor i landet er det vi befinner oss? Ellers hadde det jo vært greit å vite hvilken Anne Marie som spør? :) Hei, ja om jeg bare visste det.... det er noe av det jeg prøver å finne ut av... Jeg tror at det har noe med min bestefars rallartid å gjøre, men problemet er at jeg ikke vet hvor han arbeidet. Tenkte at hvis noen andre gjenkjente personene, kunne det være en ledetråd. Mvh Anne Marie. Hei, ja om jeg bare visste det.... det er noe av det jeg prøver å finne ut av... Jeg tror at det har noe med min bestefars rallartid å gjøre, men problemet er at jeg ikke vet hvor han arbeidet. Tenkte at hvis noen andre gjenkjente personene, kunne det være en ledetråd. Mvh Anne Marie. PS! Siden jeg har startet et nytt emne, er det jo ingen som kan vite at det muligens er Bergensbanen, men av beskrivelser jeg har fått kan det også tyde på Dovrebanen det sies: "seksjon 14 från Dombås räknat" i familien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Oddløkken Skrevet Desember 11, 2011 Del Skrevet Desember 11, 2011 Jeg ser at fil-navnet til bildet nevner Bekken, vet du hvilken Bekken det er snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne M. Thoreløkken Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Del Skrevet Desember 11, 2011 Jeg ser at fil-navnet til bildet nevner Bekken, vet du hvilken Bekken det er snakk om? Ja, filnavnet er Bestemor og Bestefar på Bekken. "Bekken" er stedet de bodde i Rølanda i Sverige. Det var nok fordi det gikk en bekk ved eiendommen. Mvh Anne Marie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå