Truls Songstad Skrevet Desember 11, 2011 Del Skrevet Desember 11, 2011 Jeg trenger hjelp til å tyde dette: Min lenke Nr 23. Jeg tyder brudgom til: Ungkar og ?? Ole Bredesen ... under Helgenæset 24 aar gml. Jeg tyder brud til: Malene Johansdatter ??? 28 aar gml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wenche H. Skrevet Desember 11, 2011 Del Skrevet Desember 11, 2011 I feltet for brud Malene Johansdatter: Ordet over 28 aar gml er muligens: Sjølstad Mvh Wenche Holte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Sigdestad Skrevet Desember 11, 2011 Del Skrevet Desember 11, 2011 Ungk[arl] og Jæger Ole Bredesen, T[jeneste]d[reng] paa Helgenæsset, 24 Aar. T[jeneste]p[ige] Malene Johansdatter nordre Gjølstad, 28 Aar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Songstad Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Del Skrevet Desember 11, 2011 Takk Gunnar! Dette ga jo mening. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå