Truls Songstad Skrevet Desember 11, 2011 Del Skrevet Desember 11, 2011 Dette er nesten håpløst å lese. Er det noen som føler seg kallet? Nr. 12: Min lenke Det gjelder Tore Arnesdatter som skal være døpt 17.1.1790. Jeg greier å lese "Tore Arnesdatter fra Hofaas..." men resten skjønner jeg ikke noe av. Jeg regner med det er samme Thore vi finner på Hoffos i 1801 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Desember 11, 2011 Del Skrevet Desember 11, 2011 Skriften var nærmest vakker etter min mening, men... ;) Tore er født 17. januar og døpt 14. februar (dette står i ytterste høyre kolonne). Tore Arnesdt. fra Hofaas Forældre Arne Gundersen og Mari Olsdt. Faddere Eli Olsdt. Hofaas, Kari Olsdt. Miølnerue, Ole Olsen Brøter, Per Gundersen Hofaas, Ole Andersen Miølnerue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Songstad Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Del Skrevet Desember 11, 2011 Vakker og vakker fru Blom :angry: ... men takk skal du ha Else! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå