Anne Kirsti Solheimsnes Skrevet Januar 5, 2012 Del Skrevet Januar 5, 2012 I 1776 Skifte etter Olav Kristenson og kona Anne Andersdotter til hans born. Rakel 26 Anne og Kirsti. I 1776 Kristen Grepstad og Rakel Olavsdotter Grepstad. Men kven var eigentleg Kristen Olavson som gifte seg m Rakel Olavsdotter. Noken som veit noko om dette? Det eg vil vite er kor Kristen Olavson kom frå, han som gifte seg m Rakel Olavsdotter i 1776. Mvh Anne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Januar 5, 2012 Del Skrevet Januar 5, 2012 Ser av denne basen at Kristen Grepstad døde i 1791,og at Rakel døde i 1816. http://www.google.no/url?sa=t&rct=j&q=rakel%20%20grepstad&source=web&cd=1&sqi=2&ved=0CB0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.geni.com%2Fpeople%2FRachel-Grepstad%2F6000000007586445396&ei=t_oFT--mCqjE4gSLm8WNCA&usg=AFQjCNErdmcnhO190P7ZYVCpkATV_TFh6w&cad=rja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alf Strand Skrevet Januar 6, 2012 Del Skrevet Januar 6, 2012 Kristen Olson Myklebust f. 1738, g. 1767 m. Rakel Olsdtr. Grepstad, står det i mine notat. Eg har samla litt opplysningar om denne slekta sidan eg er gift med ei dame som er av etterkomarane etter Kristen og Rakel. Alf Strand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Kirsti Solheimsnes Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Del Skrevet Januar 7, 2012 Kan det då vere at far til Kristen er Olav Stefanson og at han opprinneleg var frå Hegrenes i Jølster. Anne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alf Strand Skrevet Januar 7, 2012 Del Skrevet Januar 7, 2012 Eg kan ikkje lova at Kristen er son til Ola Stefanson, men Peder Myklebust er fadder då eldste barnet til kristen og Rakel bli døypt. I følgje Joleik-boka kan Peder vera son til Ola Stefanson og bror til Kristen Grepstad. Alf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå