Grethe Flood Skrevet Januar 8, 2012 Del Skrevet Januar 8, 2012 Hei, når jeg klikker på "Framsida", kommer jeg til den nye framsida til Digitalarkivet. Hvordan får jeg tilgang til de digitale bøkene nå, feks. Sollied skifteavskrifter som jeg vet er skannet og annet skannet materiale som Våre Falne? Sikkert et dumt spørsmål, men jeg spør likevel.... Grethe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Januar 8, 2012 Del Skrevet Januar 8, 2012 når jeg klikker på "Framsida", kommer jeg til den nye framsida til Digitalarkivet. Hvordan får jeg tilgang til de digitale bøkene nå, feks. Sollied skifteavskrifter som jeg vet er skannet og annet skannet materiale som Våre Falne? Det er ei lenke Bokhyllen i det øverste hvite feltet som går til oversikten over webbøker. Dette er digitaliserte bøker som administreres av Digitalarkivets redaksjon i Bergen, i motsetning til skanna kildemateriale, som administreres av enheter i Riksarkivet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts