Gå til innhold
Arkivverket

Flyttingar (Opp-)stryn / Sunnmøre

Aase R Sæther - Gloppen
 Del

Recommended Posts

Eg arbeider med noko Oppstryns-slekt for tida, og ser at der er mykje samkvem med bygdene på indre Sunnmøre, og derfor rimelegvis ein del å hente i sunnmørske skifteprorokollar. Det er tida før 1850 som interesserer meg mest, og eg vil svært gjerne høyre frå folk som kjem over skifte som omhandlar arvingar i Stryn/Nordfjord elles. Særleg barnlause skifte kan vere reine gullgruver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk begge to! Når det gjeld den siste - har vi misst korrekturblyantane vi hadde til å gjere rettingar med? Denne "Svend Colbensen Godøy" er ein dobbel lesefeil - i protokollen står det tydeleg Salve Colbensen Guddal, og det blir noko anna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Om det kan være av interesse så ser jeg at det i bygdebok for Vatne (Haram kommune) er en Jacob Knutsen Krogset fra Øvre-Flo i Stryn som gifter seg med en Ingeborg Randine Nilsdtr f. 1824 fra Skor i Vatne.

I samme bokverk er det en Kristi Olsdtr Taklou f. ca 1730 fra Nordfjord som i 1769 gifter seg med Ole Knutsen Skoravik Birkevoll.

På nabogarden på andre siden av fogderigrensen (Romsdal) har vi blant anna Ragnild Larsdtr f. ca 1804 fra Taraldset i Horningdal gift 1830 med Erik Hansson Rekdal.

Så en del utveksling var det også mellom Nordfjord og Nordre Sunmøre og Romsdal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom Flo i Stryn og dei øvste gardane i Sunnylvsbygda (Hole, Vollset...) er ikkje lange gangvegen, så der er kanskje ein del å finne. Mellom Flosætra og sætrane på Sunnylvssida er det berre eit mindre vatn, så der var kanskje ein del friarferder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Er noen som vet noe mer om Botolv Olsson som var fra Fure i Stryn, men senere flyttet til Pegarden, Vollset i Sunnylven? I følge "Sunnylven og Geiranger II - Gar og Ætt" http://www.nb.no/utlevering/contentview.jsf#&struct=DIV112 så giftet han seg med Mari Nilsd. Stadheim og dermed inn i Stadheim/Vereideslekten. Da jeg ikke har slektsbøker fra stryn så hadde jeg satt pris på om noen kunne fortalt meg mer om denne Botolv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bruk nr 2 Jobr. på Fure er Oluf bruker i 1654, i BB er nemnd, eldste sonen Botolv budde på Vollset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider