Leif Salicath Skrevet Januar 20, 2012 Del Skrevet Januar 20, 2012 Kan noen tyde farens navn ? Se, lenke døpt 13.sep.1843. Jeg synes det står Thomas junior, men det kan det neppe være for Hanna Eulalia Clementine gifter seg senere med hans sønn Christian Houge Thiis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Januar 20, 2012 Del Skrevet Januar 20, 2012 Jeg leser navnet hans som Skippr Hans Thiis junio. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Salicath Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Del Skrevet Januar 20, 2012 Tusen takk, Else. Da ser jeg "tegningen". Dette er faren Hans Schlytter Thiis 1810- gift med Eulalia Clementine Steenfeldt 1814. Det er veldig mange Thiis i Risør og nesten alle slektsledd har mer enn en med samme fornavn, men her er det klart at Hans er sønn av Mads Michael Thiis 1768-1834 og Christiane Schlytter -1857. Mads er sønn av Thomas "senior". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå