Gå til innhold
Arkivverket

Ektevigde - tyding av forkorting

Morten Sylte
 Del

Recommended Posts

Forsøker å forstå innføringane i denne protokollen frå Surnadal i Møre og Romsdal. Nærare bestemt kva iav (eller iar?) betyr. Eg anar eit samband med det eg no til dags vil forstå som forlovar...

Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Surnadal, Ministerialbok nr. 595A02 (1797-1819), Ekteviede 1812-1814, side 226.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16139&idx_id=16139&uid=ny&idx_side=-138

Heilt konkret gjeld spørsmålet oppføring nummer 27 nederst venstre side. Eg skulle gjerne også fått ein forklaring på kva 7 Marti M i byrjinga av innføringa betyr.

Resten av innføringa trur eg at eg har forstått og tyda; "7 Marti M ved Øye Ungkarl Ole Gulliks. Bergum m(ed) p(ike) Gjertrud Olsdtr Bævre. iav Gullick Ols. Bergum, Ole Ols. Bævre"

mvh

Morten Sylte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står:

J Marti M. ved Øje ( = i mars måned ved Øye)

Og så står det cav., ikke iav. Cav. er forkortelse for caveringsmenn, dvs. forlovere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.