TrygveM Skrevet Januar 30, 2012 Del Skrevet Januar 30, 2012 Hei. Jeg har to navn som jeg ønsker hjelp til. Henric (Hendrich) Boberg født 1757 i Bergen,og kona Anna Margrethe Kyhn født 1765 i Bergen. Dersom det er mulig ønsker jeg opplysning om foreldre, fødested til disse og fødselsdato til samme. Håper dette lar seg gjøre. Hilsen Trygve Martinussen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else Egeland 2 Skrevet Januar 31, 2012 Del Skrevet Januar 31, 2012 Her er vielsen, men den har du gjerne funnet: 10900 Johan Simon Henrich Boberg Anne Margarethe Marie El. Kyhn ungkrl arbdsmd pige i f.p. Mar 18 Apr 24 1785 KK Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrygveM Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Del Skrevet Februar 3, 2012 Her er vielsen, men den har du gjerne funnet: 10900 Johan Simon Henrich Boberg Anne Margarethe Marie El. Kyhn ungkrl arbdsmd pige i f.p. Mar 18 Apr 24 1785 KK Min lenke Takk for svar, men dette kan da ikke vere dem jeg etterlyser? Henric Boberg er født i 1757, og da tviler jeg på at hans foreldre ble gift i 1785. Dette må vere en annen Boberg. denne har jeg også funnet, men tviler på om det er riktig. TrygveM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Februar 13, 2012 Del Skrevet Februar 13, 2012 Ditt andre tema om samme paret: http://forum.arkivverket.no/index.php?/topic/176401-foedt-i-bergen/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå