Pia Skrevet Januar 31, 2012 Del Skrevet Januar 31, 2012 Hei! Er det noen som kan tyde alt som står i post 416 , Jeg klarer ikke å lese alt som står og vil gjerne vite hva som står videre etter Emil og uekte. Hvis noen kan hjelpe er jeg veldig takknemlig for det :) http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=574&idx_id=574&uid=ny&idx_side=-11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eline Johansen Skrevet Januar 31, 2012 Del Skrevet Januar 31, 2012 Jeg leser Pigen Stina Olsdotter fra Wãrmland, nu paa Ladegaardsøen, og Ungkarl, Arbejdsmand Anders Ersson fra Silbo- dal i Wärmland, ogsaa nu paa Ladegdsøen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pia Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Del Skrevet Januar 31, 2012 Jeg leser Pigen Stina Olsdotter fra Wãrmland, nu paa Ladegaardsøen, og Ungkarl, Arbejdsmand Anders Ersson fra Silbo- dal i Wärmland, ogsaa nu paa Ladegdsøen. Tusen Takk :) Klarer du å lese det som står videre ved siden av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eline Johansen Skrevet Januar 31, 2012 Del Skrevet Januar 31, 2012 Lars Poulsen, Gustav Eriksen, Ole Eriksen, Peder Eriksen, Kajsa Gustavsdatter, Live(?) Larsdatter. [Hjemmedøbt] af Kajsa Gustavsdatter, 8te(?) Dage efter Fødselen. Opgivet av Barnets Fader som hendes 1ste Leiermaal. Rejse Begge tilbage til Sverige ihøst(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pia Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Del Skrevet Februar 5, 2012 Lars Poulsen, Gustav Eriksen, Ole Eriksen, Peder Eriksen, Kajsa Gustavsdatter, Live(?) Larsdatter. [Hjemmedøbt] af Kajsa Gustavsdatter, 8te(?) Dage efter Fødselen. Opgivet av Barnets Fader som hendes 1ste Leiermaal. Rejse Begge tilbage til Sverige ihøst(?) Tusen takk skal du ha :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå