Gå til innhold
Arkivverket

Anonymitet i forumet

Guffen
 Del

Recommended Posts

Lurer på hvorfor man ikke kan være anonym når man stiller spørsmål i forumet. Tror mange og enda mer interessante temaer hadde sett dagens lys i forumet om man hadde hatt den muligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor man ikke kan være anonym når man stiller spørsmål i forumet. Tror mange og enda mer interessante temaer hadde sett dagens lys i forumet om man hadde hatt den muligheten.

He-he, godt spørsmål (som er stilt før), og nå skal du nok få høre mye svada!

EDIT: ...og det var mitt bidrag til denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill - ikke la oss bite på dette agnet! Det finnes nok av tråder der dette har vært diskutert, og det skal vanskelig gjøres å finne nye, gode argumenter for eller imot anonymitet i dette forumet. Det vil ikke komme noe godt ut av en ny runde.

Jeg ber derfor innstendig om at vi lar akkurat denne tråden stå uberørt slik at den etterhvert glir ut av syne og dermed ut av sinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok av tråder i dette debattforumet som diskuterer akkurat denne problemstillingen. Istedet for å starte ny tråd (og til og med under alias!), så foreslår jeg at Guffen endrer visningsnavnet sitt til sitt reelle navn og heller leser seg opp på noen av debattene som har pågått det siste året om dette emnet. Hvis han/hun har noe nye argumenter eller kunnskap å tilføre debatten kan de legges inn der.

Og med det stenger jeg denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.