Gå til innhold
Arkivverket

Grethe Jacobsen Hansejordet - forfedre og eventuelle etterkommere søkes !

Helge Berntsen
 Del

Recommended Posts

Grethe Jacobsen ble født 9/1-1941, hun døde i Oslo 7/11-1999, og er gravlagt på Høybråten. Hennes siste boligadresse var på Tokerudberget, og hun var gift Hansejordet. På vegne av en slektning søker jeg forfedre og eventuelle etterkommere eller nære slektninger av Grethe. All hjelp mottas med stor takk !

Mvh

Helge Berntsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dødsannonse i Aftenposten 10/11 99:

post-77-0-24187500-1328633903_thumb.jpg

(Innlegget mitt er vel på grensa, sidan ordensreglane seier at levande personar ikkje skal omtalast. Evt. opplysningar om levande etterkommarar bør difor takast på PM/e-post til Helge, men legg gjerne ut melding her f.eks. om at e-post er sendt, slik at ein evt. unngår "dobbeltarbeid").

Men neste steg her vert vel gjerne telefonkatalogen.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved hjelp av nålevende etterkommere har vi identifisert Grethes far til Gotfred Emanuel Jacobsen f. 1900 d. ca. 1965, bosatt Oslo. Hennes mor forblir fremdeles ukjent. Jeg har grunn til å tro at det er denne Jacobsen-familien vi snakker om i år 1900: http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=6&filnamn=f00301&gardpostnr=5667&personpostnr=149001#nedre

Og her har vi de samme i 1910: http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01036392267263

Jeg finner imidlertid ikke dødsfallet til Gotfred slik at dette kan bekreftes nærmere. Den som søker er Grethes biologiske datter. All hjelp mottas med takk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dottera har jo lov til å få vita fødselsdata (foreldre osv) på mora, så dersom de veit kvar ho (mora) vart fødd, og kan dokumentera at ho er dottera, så sender ho eit brev med dokumentasjon og opplysningar/spørsmål til krk.kontoret evt. Folkeregisteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldra heitte Gotfred Jacobsen f. 08.10.1900 og Aslaug Jacobsen f. 10.09.1912.

Gotfred finn vi att i folketeljinga for 1910, men då under Jakobsen med k. Budde då i Bøgate 13 i Kristiania. I 1900 budde familien i Havegaden 50 i Kristiania. Far til Gotfred var Jens Jakobsen f. 1862 i Hakadal. Mor var Emelie f. 1865 i Hobøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dødsannonse i Aftenposten 23/12 1967:

post-77-0-05005000-1328804824_thumb.jpg

Frå Aftenposten 28/12 1967:

post-77-0-24294900-1328805363_thumb.jpg

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tusen takk, Torbjørn. Da er det en dame som fikk klara opp i familien sin, og som er uendelig glad for det !

Beste hilsener,

Helge Berntsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariann fortener vel også takk her. Spekulerer litt på kva som er kjelde til opplysningane om Aslaug, f. 1912.

Nokon hemmeleghetar skal vel ein slektsgranskar ha ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, då får eg tru at det altså ikkje var eg som var for dårleg til å leite. :)

Åneida, Torbjørn, det var ikkje difor du ikkje fann henne :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hosta fram litt meir opplysningar frå mi hemmelege kjelde :-))

Aslaug Jacobsen f. 10.09.1912. Gotfred vart skild. Det kan då vere at Aslaug har teke tilbake jentenamnet sitt. Der finst då ein mogeleg kandidat: Aslaug Therese Granum f. 10.09.12, som døydde på Eidsvoll 28.05.1970 og som også var skild.

Kanskje ho no finnes i Aftenposten, eg finn ikkje dødsannonsa mellom 27.05 og 02.-03.05(finn henne under bisettelser og begravelser), men kanskje ho står etterpå...

No skal jaffal eg leggja meg :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen tusen takk, også til deg Mariann ! Enhver som bidrar til å gi personer bedre kunnskap om sine forfedre fortjener honnør etter min mening, og det er i tilfelle som dette det er av størst betydning for den som søker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider