Berit Knudsen Skrevet Februar 8, 2012 Del Skrevet Februar 8, 2012 Jeg får ikke endret datoen i FT 1910 til d m å. Jeg får bare feilmelding når jeg prøver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anette Skogseth Clausen Skrevet Februar 9, 2012 Del Skrevet Februar 9, 2012 Tusen takk for meldingen din. Det var en liten feil der som nå er rettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berit Knudsen Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Del Skrevet Februar 18, 2012 FT 1910 viser dato.måned.år, men hva må jeg gjøre for at jeg kan skrive inn og søke etter dato på samme måte? Jeg må fremdeles skrive "baklengs" med - mellom. Jeg har prøvet å endre min profil, men det virker ikke selv om det står at datoen er oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anette Skogseth Clausen Skrevet Februar 20, 2012 Del Skrevet Februar 20, 2012 I søkeskjemaet må du nok dessverre søke etter oppsettet år-måned-dag. Endringer i profilen din påvirker kun hvordan datoene vises i trefflisten og i selve dataene, ikke søket. Hvis det er til hjelp: Hvis du går inn på avansert personsøk: http://digitalarkivet.arkivverket.no/sok/person_avansert i stedet for søkeskjema for 1910, vil fødselsåret og fødselsdato være i adskilte søkebokser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berit Knudsen Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Del Skrevet Februar 26, 2012 Alt blir så mye enklere når man vet hva man har å forholde seg til. Takk skal du ha for svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts