Gå til innhold
Arkivverket

Hvad hed konen til Olav Faren til Aril Snorre Edvardsen,NO.?

Magnus T.J.Johansen
 Del

Recommended Posts

Hej igen for sidste gang. Desværre jeg må Rapportere at det at Jeg og Aril er i Slægt er vist en Kullsort løgn. Vi er slett ikke i Slægt overhovede. Planen var vist kun og hænge mig på noget angående Slægtsforskning der ikke var nødvendigt.

De som jeg istede er i Slægt med er Bendix Ahlefeldt , Bendix Nyrop , og måske en der hed Bendix Moses Hendriques. Det drejer sig om Norge , Sverige og Danmark. Dette er angående min Fars Linie ,det andet er Mor. Det vil sige dem af Morgenstjerne, Gyldenstjerne o.s.videre.

Til sidst det med Ole Knudsen i forhold til Aril er vist endt ud i det blinde ,ingen ved overhovede hvor i Norge han egentligt kom fra. Så det Kasserer jeg bare , simpelthen i Skrældespanden med det.

Muligvis vil jeg herefter ikke Publisere noget og ikke skrive om mine planer , jeg synes det var til ingen nytte faktiskt.

Så herefter bliver det nok bare " Klapp i og intet andet.".

MVH. Magnus T.J.Johansen fra Ejde på Færøerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hej, igen.

Dette er så en vellykket Slutspurt angående min Slægt.

Jeg har Googlet i Wilden Sky og fundet noget meget viktigt. Nemlig flere positive Path på Geni.com. Det blev efterhånden lidt trættende kun med Kirkebogs-kopier og det manrer, så jeg fandt på eller ud af og Google på Herzog in Sweden on Geni.com som gav positivt udslag og fandt disse personer først se her nedenunder.

Adolph Friedrich Herzog II zu Mecklenburg-Strelitz og Marie von Braunschweiger-Dannenberg og endte med Carl Edward Georg Albert Luitpold Saxe-Coburg and Gotha, Herzog von Sachsen-Coburg und Gotha, 19 July 1884 -6 March 1954 (69)År gammel. Dette svarer til Sønn af nittenmenning på Norsk Skala vist nok. Mit Path hedder 18th cousin på Engelsk ellers.

Så nu er mit Familie Træ Fullrigget med Far som en Herzog og Mor fra Goldschmidt i Tyskland begge.

Har nogen en kommentar så velkommen med det. Venlig hilsen: Magnus Torstein Jogvanson Johansen fra Ejde på Færøerne.

post-1104-0-15576600-1331459176_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej, Tak for din kommentar Håvard Moe.

Jo, tak det er det nok , i boken skrivet af Lars Menk står at Herzog er et German efternavn og som du siger også , mens Braunschweiger-Dannenberg er det område hvor Jødene blev smidt ud fra og Jødisk faktiskt på den måde . Herzog bliver også erkendt som Jødisk efternavn . Ellers betyder Dannenberg , Tannenberg også.

Jeg har fået " Ros " fra Beit Hatfutsot Genealogy Centret der i Tel Aviv og de , ønsker mig success med mit gevældige forskning lyder det derfra. Det er jeg faktisk meget glad for. Håber også og få det accepteret på JewishGen ( Team ).

Venligst. Magnus T.J.Johansen fra Ejde på Færøerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.