Gå til innhold
Arkivverket

Henrik Henriksen Rødsten, 1790 - foreldre ?

Litta
 Del

Recommended Posts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Kvinnherad bygebok 4 side 97 under Raustein er Henrik sønn av Henrik Ingebrigtson og Marta Haktorsdtr.

Mvh. Johan Arthur Hansen

Tusen takk ! Jeg måtte bare ha det bekreftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Er dette sikkert, eg finn ikkje noko på Raudstein om at Hendrik Hendriksen er son av Hendrik Ingebriktsen, eller ser eg so feil.Kunne vera greit å veta då ei great tanta er var gift med Hendrik Olai f. 12. desember 1854. Mvh Magnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er sikkert er at Henrik Ingebrigtsen og Marta Hagtorsdatter gifter seg i 1786:

Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Kvinnherad, Ministerialbok nr. A 4 (1778-1811), Kronologisk liste 1786, side 107.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11553&idx_id=11553&uid=ny&idx_side=-64

I 1801 finner vi henne som enke med en sønn ved navn Henrik Henriksen, født omkring 1890.

Jeg finner ikke andre Henrik Henriksen, som er født omtrent på denne tiden, så jeg anser det som rimelig å anta at han er rett person. Hagtorsdatter er et uvanlig havn, så kombinasjonen Marta Hagtorsdatter og Henrik vil være svært sjelden.

Han dør 1850, 59 år gammel:

Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Kvinnherad, Ministerialbok nr. A 7 (1843-1853), Døde og begravede 1850, side 241.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8286&idx_id=8286&uid=ny&idx_side=-233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Er ikkje i stand til å lesa gardsnavnet til Hendrik Ingebriktsen, Marta Haktorsdtr. Fugleberg fann eg i Kvinnherad 2. under Br. 4. Ingebrikt er og eit vanleg navn på den sida av fjorden, skal sjå litt meir. Mvh Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Er ikkje i stand til å lesa gardsnavnet til Hendrik Ingebriktsen, Marta Haktorsdtr. Fugleberg fann eg i Kvinnherad 2. under Br. 4. Ingebrikt er og eit vanleg navn på den sida av fjorden, skal sjå litt meir. Mvh Magnar.

Det står nok Betrud, tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, I følge Kv. 2 gifter Eli Ingemarsdtr Røyrane seg med Henrik Ingebriktson, han var bergsmed står det. Han han kan ha vore etterkommar etter Henrik Thott, lensherre. Det var vist valeg å kalla opp slike om dei ikkje var i slekt og. Fann ikkje vår Hendrik på lønningslistene for bergverket i Ølve. Mvh Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Har leita opp litt meir i Kv. 3. Olav Ellingsen som du fann gift med Martha Haktordtr. Fugleberg, Dei var då husmenn i Lio under Sandvik. Far til Olav, Elling Olson Hatteberg flytta ein del på seg, budde ein del på Naterstad der kona Malene kom frå, og faktisk på Løvikjo, Raudstein, der budde dei vel sist. Mvh. Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider