Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Pristilbod på www.ancestry.com

Recommended Posts

No er det pristilbod på halvtårsabonnement på www.ancestry.com

Nedsett frå USD 70,- til USD 49,- for USA-søk, som med dagens dollarkurs på kr. 5,65 tilsvarar kr. 277,- for seks månader, som tilsvarar vel kr. 46,- pr. mnd. Kjempebilleg! Eg anbefalar slektsgranskarane på dette forumet å benytte seg av tilbodet. Om eit par månader får ein tilgang til 1940-folketeljinga for USA òg.

For verdens-søk, er prisen sett ned frå USD 150,- til 99,- for eit halvt år, i norske kroner 559,- med dagens kurs.

Lukke til, folkens! Tilbodet gjeld fram til 25. februar.

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/176568-pristilbod-p%C3%A5-wwwancestrycom/
Del på andre sider

No er det pristilbod på halvtårsabonnement på www.ancestry.com

Nedsett frå USD 70,- til USD 49,- for USA-søk, som med dagens dollarkurs på kr. 5,65 tilsvarar kr. 277,- for seks månader, som tilsvarar vel kr. 46,- pr. mnd. Kjempebilleg! Eg anbefalar slektsgranskarane på dette forumet å benytte seg av tilbodet. Om eit par månader får ein tilgang til 1940-folketeljinga for USA òg.

For verdens-søk, er prisen sett ned frå USD 150,- til 99,- for eit halvt år, i norske kroner 559,- med dagens kurs.

Lukke til, folkens! Tilbodet gjeld fram til 25. februar.

Når det gjelder folketellingen 1940 vil den ligge åpent for alle helt gratis her: http://www.archives.gov/research/census/1940/

Dette var eit tilbod eg fekk på e-post, og trudde det galdt alle.

Når eg søkjer på www.ancestry.com, får eg same pristilbodet som han Torbjørn... Men Herregud, 73 kroner månaden er litt over 2 kroner dagen, likevel kjempebilleg...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.