Anne Kirsti Solheimsnes Skrevet Mars 16, 2012 Del Skrevet Mars 16, 2012 Eg legg inn søket mitt på nytt med meir info og spørsmål. På slektstavla mi har eg Lauritz Simonson som budde på Bragenes og var gift med Kirsten Jørgensdotter Lang. Ho døde i 1678. Foreldra hans var Simon Lauritzon handelsmann og kirkeverge , og Anna Persdotter. Foreldra til Kirsten var. Jørgen Olson Lang, byborger og trelasthandler på Bragenes, og Jøren Bjørndatter. Då er eg på leit etter fleire ledd bakover om det er nokon som har meir info om desse. Mva Anne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Aage Løkke Skrevet Mars 16, 2012 Del Skrevet Mars 16, 2012 Jeg har tillatt meg å kopiere innlegget ditt ovenfor inn i det andre emnet du har startet, så alt kommer på samme sted. Samtidig oppfordrer jeg til at det ikke fortsettes her, men at man går til det parallelle emnet som er her: http://forum.arkivverket.no/index.php?/topic/176987-bragenes-drammen/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå