Anita Bakken Skrevet Mars 17, 2012 Del Skrevet Mars 17, 2012 Hei Hvem var Vincent Mynte? I 1701 var gården Tøndel omtalt som Vincent Myntes gods. Er det her snakk om Tøndel i Lensvik eller? Har ikke funnet noe om denne Vincent. Hilsen Anita Bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grethe Flood Skrevet Mars 17, 2012 Del Skrevet Mars 17, 2012 Hei Hvem var Vincent Mynte? I 1701 var gården Tøndel omtalt som Vincent Myntes gods. Er det her snakk om Tøndel i Lensvik eller? Har ikke funnet noe om denne Vincent. Hilsen Anita Bakken Her er i alle fall et tema fra Slektsforum om Tøndel, hvor Vincent er nevnt: http://www.disnorge.no/slektsforum/viewtopic.php?t=61650 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita Bakken Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Del Skrevet Mars 17, 2012 Takk skal du ha. Da er det vel klart at han hadde eiendommen Tøndel i Lensvik. Men hvem var han? Hilsen Anita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita Bakken Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Del Skrevet Mars 17, 2012 Jeg finner ingen slekt Mynte. Det kan heller være Munthe slekt. Kanskje jeg da finner rette personen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita Bakken Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Del Skrevet Mars 17, 2012 Enda en ny variasjon fant jeg som eier av Auset gård i 1701 Vincents Meyenhs.Kan dette være samme eier som eier av Tøndel gods. Er det noen som har ritig navn på denne personen.Hilsen Anita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå