Gå til innhold
Arkivverket

Sigurd og (Anna) Marie Knudsen - dødsfall i Oslo/Drammen 1959/1930?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg er på leiting etter dødsfalli til desse personane:

Sigurd O. Knudsen, fødd i Oppegård 21.9.1875, døydde i Oslo i 1959

Anna Marie (kjend som Marie) Knudsen, f. Beheim, fødd i Hafslo 3.4.1889, døydde i Drammen i 1930

Kanskje kan Sigurd finnast i Aftenposten? Dei budde i Oslo, men flytte frå kvarandre i 1927, og Anna Marie flytte inn hjå ei søster som budde i Drammen...

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aftenposten 8-5-1959:

Min kjære far, svigerfar, farfar og bror Sigurd Knudsen døde stille idag, Oslo 4.mai 1959

Knut og Astrid

Margit

Barnebarn - søsken

Bisettes i Det gamle krematorium lørdag 9. mai kl. 12.40

Marie Beheim døde 13-3-1930

http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=22296&idx_id=22296&uid=ny&idx_side=-400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten og Karin for flotte opplysningar!

Problemet mitt er løyst!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Dette var morsomt! Jeg er ny på slektforskning, og er sikker på at overnevnte, Sigurd, er min oldefar. Hans sønn Knut, er min farfar. Det jeg har fått høre er at oldefar var trelasthandler, og mistet virksomheten i krakket. Han startet da opp frukt og tobakks-butikk i gamlebyen i Oslo. Jeg lurer på om oldefar kan kan være den samme Sigurd Knudsen som kjøpte Drengsrud gård i 1926? Hvis noen tilfeldigvis sitter inne med informasjon om han, så er jeg svært takknemlig for mer kunnskap om slekta mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Marte!

Hjarteleg takk for meldingi di, som eg har motteke no i kveld!

Orsaki til min interesse i Sigurd Knudsen er denne:

Han vart tydeleg som enkjemann attgift kring 1926 (dato og stad for vigsli ukjende) med Anna Marie Christophersdotter Beheim, men dei flytte frå kvarandre etter kort tid, og dotteri som dei fekk i lag, Sigrid Kristine Bremer Knudsen, vart fødd i Birkerød på Sjælland i Danmark 26.6.1927. Mor hennar døydde i 1930, og Sigrid vart adoptert av dyrlækjar Jacob Høyem på Tynset og fekk namnet LIV Høyem. Ho vart sidan gift, men døydde på Lillestrøm 15.6.1995.

Om eg tolkar dødsannonsen til Sigurd Knudsen rett, so hadde han to søner med den første kona si, men noko meir veit ikkje eg korkje om borni eller den første kona. Eg har funne fødsli til Sigurd i Oppegård, son av innerst og sjømann Ole Knutson i Sandbugten, Oppegård, og kona Alette Julie, kjend som Julie Ellefsdotter frå Nyland i Kråkstad, men dette har du sikkert frå før?

Anna Marie Beheim var fødd i Hafslo prestegjeld, Luster kommune i Sogn, og er bygdebokforfattar for Luster kommune. Då er Sigurd Knudsen ein naturleg del av soga vår.

Eg har dei opplysningane som eg treng om denne huslyden, bortsett frå ein detalj:

* Er det mogeleg å finna ein dato og stad for vigsli til Sigurd Knudsen og andre kona Anna Marie Beheim - kan henda i Oslo kring 1926?

Hjarteleg takk for eventuelle tillegg og rettingar til kva eg har skrive!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie Beheim står som ugift i dødsinnførselen i Bragernes 1930 og da Sigrid ble født i 1927

var moren ugift, så da har de antakelig ikke giftet seg. (Se bilde.)

1925-1932 Birkerød, Lynge-Kronborg, Frederiksborg oppslag 319 nr. 35.

post-162-0-11166800-1349696645_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anne-Lise for kjempeflott og nyttig innlegg! Då er problemet mitt løyst, og me treng ikkje leita etter nokon vigselsdato!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått høre at de ikke ble gift, så Anne-Lise har nok helt rett. I følge folketellinga fra 1875 heter faren til Sigurd Ole Knudsen og moren Annette Julie Ellefsdotter. Men jeg har sett Alette også har vært brukt.

Jeg har også fått høre at de ikke ble gift, så Anne-Lise har nok helt rett. I følge folketellinga fra 1875 heter faren til Sigurd Ole Knudsen og moren Annette Julie Ellefsdotter. Men jeg har sett Alette også har vært brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider